اخبار
کد خبر : 752 ۱۳۹۴/۰۷/۱۵   

استان را از مسائل حاشيه‌اي دور نگه داشته‌ايم

* رفع مسائل و مشکلات مردم مهم‌ترین اولویت دولت یازدهم است

استاندار آذربايجان غربي گفت: در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید، سعی می‌کنیم استان را از مسائل حاشیه ای که نتیجه ای جز تضییع حقوق و منافع مردم ندارد، به دور نگه داریم.

به گزارش ناي قلم، قربانعلي سعادت امروز در مراسم افتتاح نخستين نمايشگاه دستاوردها و تولیدات سازمان‌های مردم نهاد استان آذربايجان غربي اظهار كرد: : با درایت رئیس جمهوری و در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، این دولت خود را از هر حاشیه ای دور نگه داشته است.

وی رفع مسائل و مشکلات مردم را مهم‌ترین اولویت دولت یازدهم عنوان کرد و ادامه داد: دولت تدبیر و امید تمام توان خود را به کار گرفته که در چهارچوب رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کند.

استاندار آذربايجان غربي با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد گفت: سازمان‌های مردم نهاد نقش تأثیرگذاری در توانمند سازی مردم برای مشارکت دادن خود آنان در اداره و پیشرفت جامعه دارند.

وی در ادامه با اشاره به شکل گیری شوراهای اسلامی افزود: شوراهای اسلامی مکانیسمی برای مشارکت مردم در اداره امور هستند و بی تردید هر جا که مردم پای کار بیایند و وارد میدان شوند، نتیجه موفقیت آمیزی به دنبال خواهد داشت.

سعادت ادامه داد: شوراهای اسلامی امروز تجربیات بسیار خوبی در عرصه های مختلف کسب کرده‌اند و مردم نیز با آگاهی و شناخت، منتخبین خود را به این عرصه می‌فرستند، این مکانیسم یک مکانیسم متعالی و برخاسته از نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود مدیران دستگاه‌ها و مسئولان سازمان‌های مردم نهاد را به حفظ روحیه اعتماد و همدلی، جلوگیری از درخواست‌های غیرقانونی توصیه کرد و گفت: در عرصه مدیریت، باید تحمل شنیدن صدای مخالف و منتقد را داشته باشیم چرا که انتقادپذیری یکی از اصول اساسی توسعه انسانی و اجتماعی است.

هوشنگ عطاپور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از مسائل و مشکلات سازمان‌های مردم نهاد استان پرداخت.

اولین نمايشگاه دستاوردها و تولیدات سازمان‌های مردم نهاد استان امروز با حضور مهندس سعادت استاندار آذربايجان غربي، رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، خانم دکتر مظاهری معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست و جمعي ديگر از مديران و مسئولان استاني در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی در پارک جنگلی ارومیه افتتاح شد.

فرماندار اروميه، مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداري و مديركل روابط عمومي و امور بین‌الملل استانداري از جمله مديراني بودند كه مقام عالي استان را در آيين افتتاح اولین نمايشگاه دستاوردها و تولیدات سازمان‌های مردم نهاد استان همراهي مي‌كردند.

گفتني است، اين نمایشگاه كه در بخش‌های مختلف برگزار شده است و تا هجدهم مهر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی پارک جنگلی ارومیه برپا خواهد بود.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا