Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7519 ۱۳۹۸/۰۱/۲۳   ۲۰:۳۹:۴۰

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:
برداشت از حریم رودخانه ها و کوه ها بدون دریافت مجوز تخلف است

 

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: هرگونه برداشت از حریم رودخانه ها، کوه ها و غیره بدون دریافت مجوز برداشت از سازمان صنعت، معدن و تجارت تخلف است.

به گزارش نای قلم، پریسا عابدپور در گفتگویی اظهار داشت: در صورت مشاهده برداشت از حریم رودخانه ها و کوه ها بدون دریافت مجوز با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی افزود: در آذربایجان غربی تا کنون با صدور 468 فقره پروانه بهره برداری در حوزه معدن برای بیش از پنج هزار و 122 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

عابدپور اضافه کرد: تا کنون در حوزه اکتشافات معدنی نیز برای 204 معدن پروانه اکتشاف صادر شده است که امیدواریم با به بهره برداری رسیدن این معادن نیز شاهد شکوفایی در بخش معادن استان باشیم.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: در استان هم اکنون تعداد 30 معدن دارای گواهینامه کشف با پنج هزار و 326 هزار تن ذخیره قطعی در حال فعالیت و در شرف بهره برداری هستند.

وی بیان کرد: در حوزه برداشت های موقت تعداد 116 فقره مجوز برداشت موقت به اندازه یک میلیون و 825 هزارو 395 متر مکعب صادر شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا