اخبار
کد خبر : 7518 ۱۳۹۸/۰۱/۲۳   ۲۰:۳۸:۲۲

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد؛
پرداخت تسهیلات تکمیلی بانکی برای طرح های کشاورزی نیمه تمام

 

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تسهیلات تکمیلی برای طرح های کشاورزی که در سال گذشته تسهیلات بانکی دریافت نموده اند و با توجه به افزایش قیمت ها با مشکل مواجه شده اند،  پرداخت می شود.

 به گزارش نای قلم، شهدی در جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان این مطلب اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۲۰هزار میلیار ریال تسهیلات بانکی جهت اجرای طرح های کشاورزی استان پرداخت شد که امسال پیش بینی می شود بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل عملیات طرح های کشاورزی استان پرداخت شود.

وی اضافه کرد: در سال گذشته بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال در زیر بخش آب و کشاورزی، چهار هزار و 200 میلیارد ریال در بخش خدمات کشاورزی و یک هزار و 400 میلیارد ریال در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی و همچنین بیش از یک میلیارد ریال در حوزه مسکن روستایی  به متقاضیان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی توسعه پایدار بخش کشاورزی را از رسالت های بانک کشاورزی دانست و گفت: امسال نیز اولویت پرداخت تسهیلات بانکی از منابع داخلی  به واحدهای راکد و نیمه فعال و همچنین  طرح های گلخانه ای است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا