اخبار
کد خبر : 7513 ۱۳۹۸/۰۱/۲۰   ۲۱:۲۵:۳۱

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
دعوت 5 والیبالیست استان آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی جوانان

 

امیرمحمدفلاحت خواه، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور، امیرحسین توخته و مهدی جعفروند بهمراه وحید صادقی و امین علی اکبری مربی و آنالیزور استان به نخستین مرحله اردوی تیم ملی جوانان در سال جدید دعوت شدند.

به گزارش نای قلم، نام این پنج بازیکن اهل ارومیه بهمراه یک مربی و آنالیروز در لیست بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دیده می شود.

در این اردو که از تاریخ 24 فروردین ماه جاری در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود، امیرمحمدفلاحت خواه، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور، امیرحسین توخته و مهدی جعفروند 5 بازیکن ارومیه‌ای هستند که در لیست دعوت شدگان حضور دارند.

همچنین وحید صادقی و امین علی اکبری مربی و آنالیزور استان نیز به این اردو دعوت شده اند.

*تنیسور نوجوان ارومیه ای به رقابت های انتخابی تیم ملی دعوت شد

محسن رضا قلی زاده تنیسور نوجوان ارومیه ای به رقابت های انتخابی تیم ملی کشور دعوت شد.

به گزارش نای قلم، رئیس هیأت تنیس روی میز استان در این خصوص گفت: این مسابقات از 16 فروردین ماه به مدت سه روز در محل آکادمی امیر احتشام زاده در مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است.

محمد طاهر صمدیان با بیان اینکه در مرحله مقدماتی این رقابت ها 10 تنیسور برتر کشور حضور دارند، بیان کرد: قلی زاده در 2 روز نخست این مسابقات با انجام 9 دیدار به مصاف حریفان خود می رود.

وی ادامه داد: پس از پایان مرحله نخست نفرات شرکت کننده بعدازظهر /شنبه 17 فروردین/ استراحت دارند و مرحله دوم روز یکشنبه /18 فروردین/ در سه دور و به صورت صبح و بعدازظهر برگزار می شود.

رییس هیات تنیس روی میز آذربایجان غربی گفت: سال گذشته با درخشش تنیسورهای رده سنی پایه استان در رقابت های کشوری 6 ورزشکار نونهال و نوجوان از این استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

صمدیان افزود: «محسن رضاقلی زاده، مبین علی پور و عرفان فاخری در بخش پسران و الینا رحیمی 14 ساله و پریا خضر و ال ای ابراهیم پور» در بخش دختران دعوت شدگان به اردوی تیم ملی هستند.

بر اساس اعلام فدراسیون، مسابقات انتخابی نوجوانان پسر کشور به صورت سه گیم از پنج گیم برگزار می شود و نفر اول مجموع امتیازات پایه و مرحله نخست به عضویت تیم ملی نوجوان در می آید.

نفرات دوم تا هفتم مجموع امتیازات پایه و مرحله نخست انتخابی به مرحله دوم راه می یابند.

*برگزاری 37 برنامه مختلف در فرهنگسرای جوان ارومیه

مدیر مجموعه فرهنگی و ورزشی فرهنگسرای جوان ارومیه از برگزاری 37 برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی و امور جوانان در این مجموعه از زمان واگذاری به اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد.

به گزارش نای قلم، منوچهر قهرمانی در مورد عملکرد این مجموعه گفت: بهره برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی فرهنگسرای جوان ارومیه حسب موافقت دکتر شهریاری استاندار محترم و به استناد بند (ب) ماده 89 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و برابر مصوبه هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به مدت 2 سال به اداره کل ورزش و جوانان استان واگذار گردیده و اداره کل ورزش و جوانان از زمان تحویل، 37 برنامه فرهنگی، ورزشی و امور جوانان با مشارکت سازمان های مردم نهاد، هیات های ورزشی ، نهادها و دستگاه های فرهنگی بصورت رایگان درسالن ها و اماکن ورزشی (503 سانس رایگان) و سالن جلسات آمفی تئاتر (23 روز رایگان) اجرا نموده است.

وی ادامه داد: درصورت تامین اعتبار هزینه های نگهداری و تامین حقوق و دستمزد 16 نفر از کارکنان شاغل در مجموعه رویکرد خدمات ارزان و رایگان افزایش می یابد.

قهرمانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که در سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال رونق تولید نامگذاری شده و نیز اهمیت نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب و نیز نقش موثر هیات های ورزشی در توسعه و تعمیم سلامتی و نشاط در جامعه به ویژه در بین قشر جوان جامعه، برنامه های متنوعی در مجموعه فرهنگسرای جوان ارومیه به اجرا درآید.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا