اخبار
کد خبر : 75 ۱۳۹۴/۰۴/۰۱   

آذربايجان‌غربي از نظر دولت الکترونیکی در جایگاه سه‌رقمی است

* استان به لحاظ جمعیت و وسعت در رتبه 17 و 18 قرار دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربايجان غربي به لحاظ جمعیت و وسعت در رتبه 17 و 18 قرار دارد ولی متاسفانه از نظر دولت الکترونیکی در جایگاه سه رقمی است.

به گزارش ناي قلم، نادر صفرزاده، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان كه با حضور تاج‌الدین معاون امور حقوقی و امور مجلس و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه برگزار شد، اظهار كرد: با توجه به جايگاه آذربايجان غربي از نظر دولت الكترونيك نیازمند همت، تلاش و توجه همه دستگاه‌های اجرایی هستيم تا در راستای ارتقاي شاخص‌های دولت الکترونیکی در استان بیش از گذشته تلاش شود.

وی با بیان اینکه اهمیت وجودی این سازمان به عنوان یکی از سازمان‌های بزرگ خدمات رسان در فضای ملی کاملا روشن است، افزود: نقش، ماهیت، کارکرد و تاثیرگذاری این سازمان بر زندگی مردم بر کسی پوشیده نیست لذا مدیریتی می‌طلبد که در غیاب اعضا، این سازمان را بتواند به درستی مدیریت کند.

صفرزاده ادامه داد: اگر در راستای تکریم ارباب رجوع، کاهش مراجعات و ارائه خدمات بهتر، خدمات این سازمان که در شعبات ارائه می‌شود از طریق آی سی تی ICT روستایی و یا پیشخوان دولت ارائه شود می‌تواند در ارتقا جایگاه الکترونیک نقش ارزنده ای را ایفا نماید.

در ادامه این مراسم از خدمات رضا وجدانی تقدیر و مقصود مقدمی کیا به عنوان مدیرکل جدید سازمان تامین اجتماعی استان معرفی شد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا