اخبار
کد خبر : 7481 ۱۳۹۸/۰۱/۱۵   ۱۹:۲۸:۴۲

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی خبر داد
جمع‌آوری کمک‌های مردمی با شعار «یک ملت یک ضربان قلب»

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: گروه جهادی شهید باکری با پیام یک ملت، یک ضربان قلب کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان کشور جمع‌آوری می‌کند.

به گزارش نای قلم، محمود پوریوسف در گفتگوی خبری با بیان تشکیل گروه جهادی مردمی شهید باکری برای کمک به سیل‌زدگان شمال کشور، اظهار کرد: این گروه جهادی با پیام یک ملت، یک ضربان قلب در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان استان گلستان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی از روز سوم فروردین به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در دو شعبه فعالیت خود را آغاز کرده، ادامه داد: گروه جهادی شهید باکری در راستای جمع‌آوری اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان اعم از آب، پتو و مواد غذایی  در دو شعبه فلکه بهداری و پنجراه ارومیه حضور دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با اشاره به اقدامات این دانشگاه در روند امدادرسانی به سیل‌زدگان خاطرنشان کرد: تاکنون یک خاور از وسایل موردنیاز سیل‌زدگان به همراه یک تیم امدادی متشکل از دانشجویان بسیجی این واحد از سوی دانشگاه آزاد ارومیه به استان گلستان اعزام شده‌اند.

پوریوسف با اشاره به پیش‌بینی‌های اخیر هواشناسی در راستای احتمال وقوع سیل در استان تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان یک مسجد و سالن ورزشی، دانشگاه آزاد اسلامی واحدماکو یک حسینیه و استادسرا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب و سلماس هرکدام یک استادسرا و نمازخانه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی نیز یک مسجد و استادسرا و همچنین تمامی واحدهای آذربایجان غربی با بسیج امکانات برای اسکان هموطنان در صورت وقوع حوادث غیرمترقبه اعلام آمادگی کرده اند.

این مقام دانشگاهی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با وجود دانشجویان تلاشگر خود همواره در خدمت‌رسانی به هموطنان پیشقدم است، یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی علمدار فعالیت‌های فرهنگی و جهادی است و همچنین با تشکیل گروه جهادی مردمی شهید شبان به یاری اقشار محروم جامعه شتافته که رسالت اصلی آن ساخت خانه برای ایتام است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا