اخبار
کد خبر : 7473 ۱۳۹۸/۰۱/۱۵   ۱۸:۰۱:۴۰

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
249 راس دام قاچاق در ماکو توقیف شد

 

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 249 راس دام قاچاق در ماکو توقیف شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ علی ابراهیمی در گفتگویی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ماکو در حین کنترل خودروهای عبوری در محور چالدران به ماکو به سه دستگاه کامیون مشکوک به حمل کالای قاچاق شده آن‌ها را توقیف می کنند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف تعداد 249 راس گوسفند قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

ابراهیمی گفت: در این زمینه سه دستگاه خودرو که در امر قاچاق کالا مورد استفاده قرار می گرفت توقیف شد و در این رابطه سه نفر متهم نیز دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

*کشف ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب از توقیف یک تریلی نفت کش با ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفتگویی اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای کنترل محورهای مواصلاتی در ایستگاه ایست و بازرسی شهید محمدنژاد، این محموله نفتی را کشف و توقیف کردند.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی به یک دستگاه خودرو سنگین کشنده تریلی به ظن حمل سوخت غیرمجاز و خارج از شبکه مشکوک شدند.

شیخ نژاد گفت: مامورین ضمن توقیف، در بازرسی از خودرو، مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال برابر اعلام کارشناسان مربوطه، را کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: این تریلی، ۳۰ هزار لیتر نفت سفید را به صورت خارج از شبکه از یکی از شهرهای همجوار بارگیری و قصد توزیع در شهرهای عمقی کشور را داشت که با هوشیاری ماموران انتظامی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و یک دستگاه تریلی نیز توقیف شد.

شیخ نژاد تصریح کرد: مراتب پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل بعدی به مراجع قضایی ارسال شد.

*محموله‌ای از کالا‌های قاچاق در مهاباد کشف شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: محموله‌ای از کالا‌های قاچاق شامل ۲۵ قلم انواع قطعات و ادوات کشاورزی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ رضا ظهیریان در گفتگویی اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی انتظامی این شهرستان به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل محور سردشت به مهاباد به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۲۵ قلم انواع قطعات و ادوات کشاورزی قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش ریالی این کشفیات ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

ظهیریان افزود: راننده این خودرو پس از تشکیل پرونده مقدماتی تا تعیین تکلیف نهایی راهی زندان شده و خودرو نیز توقیف شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا