Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7457 ۱۳۹۸/۰۱/۱۰   ۲۱:۱۹:۰۸

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان کشاورزی آذربایجان غربی:
کشاورزان برای بیمه کردن محصولات کشاورزی اقدام کنند

 

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان کشاورزی آذربایجان غربی از کشاورزان خواست هر چه زودتر برای بیمه کردن محصولات کشاورزی اقدام کنند.

به گزارش نای قلم، غلامعلی مرادی در گفتگوی خبری بر ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت نکات ایمنی برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی روزهای آتی در استان تاکید کرد.

وی افزود: عملیات بیمه گری محصولات زراعی بهاره در استان آغاز شده است و بیمه  دام و طیور نیز همچنان ادامه پیدا می کند.

مرادی با اشاره به مزایای صندوق بیمه کشاورزی افزود: بر اساس اخطاریه شماره 2 اداره کل هواشناسی استان مبنی برفعالیت سامانه بارشی که باعث بارش باران به همراه برف در مناطق کوهستانی از روز شنبه مورخه 10/01/98 و احتمال طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل خواهد شد لذا از کشاورزان، بهره برداران و عشایر استان درخواست می کنیم به منظور پیشگیری و کاهش خطرات جانی و مالی ناشی از سیلاب ضمن رعایت موارد احتیاطی و ایمنی از تردد، اسکان و توقف در حریم و بستر رودخانه ها، مسیل ها اجتناب و ضمن بیمه کردن محصولات کشاورزی و دامی خود در فرصت باقی مانده اقدامات لازم را برای کاهش خسارت احتمالی انجام دهند.

وی با اشاره به وضعیت بیمه بخش کشاورزی استان در سال زراعی جاری بیان کرد: تا کنون هفت میلیون و 893 هزار قطعه انواع طیور، 73 هزار و 333 کلنی زنبور عسل، بیش از 28 هزار راس دام سبک و سنگین تحت پوشش خدمات صندوق بیمه کشاورزی قرار گرفته اند که بیمه این محصولات همچنان تداوم دارد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان کشاورزی آذربایجان غربی اضافه کرد: در بخش محصولات زراعی پاییزه نیز 41 هزار و 600 هکتار، محصولات باغی سه هزار و 593 هکتار تحت پوشش خدمات صندوق بیمه کشاورزی قرار گرفته اند .

مرادی اظهار امیدواری کرد تا پایان مدت زمان مقرر عملیات بیمه گری، این میزان سطوح بیمه شده با مشارکت و افزایش آگاهی بهره برداران بخش کشاورزی افزایش یابد.

وی از بهره برداران بخش کشاورزی استان خواست تا با مراجعه به دفا‌تر خدمات بیمه کشاورزی و مراکز خدمات جهاد کشاورزی با آگاهی از حق بیمه و شرایط تعهد بیمه‌گری، نسبت به پوشش بیمه‌ای محصول خود در مدت زمان مقرر در سال جاری اقدام کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا