اخبار
کد خبر : 745 ۱۳۹۴/۰۷/۱۴   

واگذاری فعالیت های تحقیقاتی به مشمولان در قبال کسر خدمت

* تاکنون 30 طرح تحقیقاتی در موضوعات مرتبط با نظم و امنیت انجام گرفته است

مسئول دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از واگذاری فعالیت های تحقیقاتی به محققان و مشمولان در قبال کسر خدمت خبر داد.

به گزارش نای قلم، اسد الله مالکی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانش آموختگان کارشناسی ارشد و دکتری که مشمول انجام خدمت وظیفه عمومی هستند در صورت داشتن رزومه علمی و آموزشی مطلوب و دارا بودن توانمندی علمی مناسب می توانند با مراجعه به دفتر تحقیقات کاربردی و اخذ اولویت های پژوهشی پروپوزال ارائه کنند.

وی افزود: با تصویب پرپوزال ارائه شده در شورای پژوهشی مرکز تحقیقات کاربردی ناجا، کسری خدمت از یک تا شش ماه برای دانش آموختگان کارشناسی ارشد و دکتری لحاظ می شود.

مالکی از حمایت دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری در موضوع نظم و امنیت، سرقت، راهنمایی و رانندگی، ترافیک و درگیری خبر داد و اضافه کرد: در این راستا تفاهم نامه ای با مراکز علمی و دانشگاهی منعقد شده است و در حوزه های تحقیق، تالیف، ترجمه، اجرای طرح تحقیقاتی نظارت بر طرح تحقیقاتی، شرکت در اتاق های فکر و نشست های علمی و انتشار فصلنامه علمی همکاری و تعامل مشترک داریم.

وی با بیان اینکه فصلنامه علمی دانش انتظامی آذربایجان غربی که با همکاری دانشگاه ها و دانشجویان هر سه ماه منتشر می شود، افزود: تمام دانشجویان، محققان و پژوهشگران می توانند به سامانه جامع نشریات ناجا مراجعه و مقالات خود را به سامانه نشریات ناجا ارسال کنند تا به صورت اینترنتی منتشر شود.

مالکی تصریح کرد: تاکنون 30 طرح تحقیقاتی در موضوعات مرتبط با نظم و امنیت و با موضوعاتی مانند سرقت، راهنمایی و رانندگی، ترافیک، مواد مخدر، نزاع و درگیری و جرایم انجام گرفته و 30 پایان نامه در مقطع ارشد و دکتری مورد حمایت واقع شده است.

دفتر تحقیقات کاربردی در سال 87 توسط سازمان تحقیقات و مطالعات در ناجا و به تبع آن در ساختار فرماندهی انتظامی استان با هدف پاسخ یابی علمی به چالش ها و مشکلات ماموریتی و دانش محور کردن سازمان و استفاده از یافته ها و نتایج پژوهش ها و تحقیقات در تصمیم سازی و تصمیم گیری و پلیس علمی ایجاد شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا