اخبار
کد خبر : 7449 ۱۳۹۸/۰۱/۰۹   ۲۰:۲۱:۲۵

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد؛
شعار رونق تولید سرلوحه فعالیت ها

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: پیام رونق تولید سرلوحه فعالیت‌ها شود .

به گزارش نای قلم، حجت السلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تصریح کردند که سال 98 سال گشایش، فرصت های جدید و وفور نعمت است و ملت ایران در جنگ اقتصادی هم پیروز و سربلند خواهد بود و برای رسیدن به این مهم، استفاده از فرصت تحریم و برطرف کردن سوء مدیریت ها و نداشتن چشم امید به غربی ها لازم و ضروری است.

وی همچنین بر گرامیداشت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان در 12 فروردین 58 با درک و شعور بالای خود، به استقرار جمهوریت و اسلامیت در این کشور رای مثب دادند که این عمل تا ابد، همچون مدال افتخاری بر سینه ملت بزرگ ایران خواهد درخشید.

امام جمعه ارومیه در ادامه سخنان خود به وقوع سیل ناگوار در برخی استان های کشور اشاره کرد و گفت: مردم کشورمان به همراه مسئولان کشوری و لشکری خوب به میدان آمدند و با کمک های مالی، معنوی و دستگیری از مصیبت زدگان صحنه های زیبا و ماندگاری خلق کردند.

قریشی با اشاره به اینکه باید شکرگزار بارش های اخیر به عنوان نعمت الهی بود افزود: البته بخاطر برخی سوء مدیریت ها و کوتاهی برخی از هموطنان در رعایت نکردن اصول مهندسی و رعایت حریم رودخانه ها مشکلات زیادی را متحمل شدیم ولی نباید تنها به مشکلات و خسارت ها بسنده کرد و باید برای این هدیه آسمانی نماز شکر بجا آورد.

تاکید بر الهام گرفتن از فصل بهار، رویش ها و زنده شدن دوباره گیاهان به عنوان نشانه ای از خلقت باری تعالی برای پی بردن به قدرت الهی از دیگر محورهای سخنان خطیب نماز جمعه ارومیه بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا