Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7440 ۱۳۹۸/۰۱/۰۸   ۲۱:۲۰:۲۵

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
آذربایجان غربی دارای مشکلات فراوانی است

 

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آذربایجان غربی دارای مشکلات فراوانی است که باید توسط مسئولان کشوری و استانی حل شود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین "سیدمهدی قریشی" در دیدار با سرهنگ "محمد مسرور" فرمانده یگان ویژه استان آذربایجان غربی اظهار داشت: با اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید باید راهکارهای مناسبی برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم ایجاد کرد.

 وی افزود: نام سال که تحت عنوان «رونق تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) تعیین شده می‌تواند در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بسیار کارساز باشد.

قریشی اضافه کرد: نامگذاری سال که همه ساله بر اساس نیاز کشور توسط مقام معظم رهبری اعلام می‌شود باید در دستورکار عموم مسئولان قرار گرفته و در تمام اقداماتشان لحاظ شود

امام جمعه ارومیه به تشابه نام امسال با سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: با اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید باید راهکارهای مناسبی برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم ایجاد کرد.

این مقام مسئول از سال فرصت‌ها، افزایش اشتغال، اصلاح نظام بانکی، حل معیشت مردمی، بهبود وضعیت جوانان به عنوان خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان در سخنان گام دوم انقلاب بیش از 50 بار از جوانان نام بردند.

امام جمعه ارومیه از ایجاد تفرقه بین مسلمانان به عنوان یکی از مشکلات بزرگ مسلمانان یاد کرد و افزود: آنان با جمعیت بیش از یک میلیاردی در صورت اتحاد می‌توانند بزرگ ترین قدرت جهان باشند.

قریشی از بی‌تفاوتی برخی از سران کشورهای اسلامی انتقاد کرد و گفت: هرگونه اقدام رذیلانه دشمنان از اسلام هراسی آنان است و با حمله به مساجد و به شهادت رساندن نمازگزاران این ضعف بزرگشان را تثبیت کرده‌اند.

وی از آمریکا و نظام صهیونیستی به عنوان بزرگترین دشمنان اسلام نام برد و افزود: هم اینک بسیاری از کشورهای اسلامی با پیروی از جمهوری اسلامی خواب خوش را برای این بدخواهان حرام کرده‌اند.

قریشی در پایان فرارسیدن عید نوروز را به عموم مردم تبریک گفت و از آنان خواست این ایام را با رفتن به مزار شهدا و سرکشی به خانواده هایشان سپری کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا