Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7429 ۱۳۹۸/۰۱/۰۷   ۲۱:۳۰:۳۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:
آماده ارائه خدمت در صورت وقوع بحران / شیر خشک در چهار نقطه استان دپو می شود

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: در مورد دارو به ویژه شیر خشک به حد کافی ذخیره داریم و قرار شده است که در چهار نقطه استان شیر خشک دپو شود تا در صورت نیاز به غذای نوزادان با مشکل مواجه نشویم.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگویی اظهار داشت: در صورت وقوع بحران احتمالی در استان دانشگاه هیچ کمبودی از لحاظ دارو و ملزومات ندارد.

وی افزود: در ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان جلسه ستاد مدیریت بحران تشکیل و تمهیدات لازم دیده شده است، ویدئو کنفرانسی را با روسای شبکه ها برگزار کردیم که در این جلسه نکات مهم به روسای شبکه ها تذکر داده شد.

آقازاده ادامه داد: در صورت وقوع بحران احتمالی ما مشکل دارو و ملزومات را نخواهیم داشت و انبار بحران معاونت بهداشتی دانشگاه آماده این است که در شرایط بحرانی بتواند کمک رسانی کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: تمام قسمت ها اعم از متخصصان، پزشکان، پرستاران و همکاران اورژانس 115 بر اساس شیفت کاری برنامه ریزی شده است و آماده ارائه خدمت در صورت وقوع بحران احتمالی هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا