Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7428 ۱۳۹۸/۰۱/۰۷   ۲۱:۲۹:۲۵

مدیر تعاون روستائی آذربایجان غربی خبر داد؛
توزیع سیب و پرتقال تا اتمام ایام نوروز و تثبیت قیمت ها

 

مدیر تعاون روستائی آذربایجان غربی گفت: روند توزیع سیب و پرتقال تا اتمام ایام نوروز و تثبیت قیمت ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش نای قلم، شهریار حیدری در گفتگویی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح تنظیم بازار ایام نوروز تا کنون بیش از 2 هزار تن انواع میوه در سراسر استان توزیع شده است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح تنظیم بازار ایام نوروز به لحاظ تمهیدات انجام شده قبل از این ایام بیش از 3 هزار تن سیب و پرتقال ذخیره سازی شده بود که تا کنون بیش از 2 هزار تن این میزان در سراسر استان به قیمت مصوب توزیع شده است.

مدیر تعاون روستائی آذربایجان غربی اضافه کرد: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار استان از 25 اسفند سال 97 تا کنون بیش از 1350 تن پرتقال به قیمت چهار هزار تومان و بیش از 700 تن سیب به قیمت شش هزار تومان در 418 مرکز عرضه تعاون روستائی در سراسر استان توزیع شده است.

حیدری تصریح کرد: بیشترین میزان توزیع پرتقال به میزان 550 تن و سیب 220 تن در شهرستان ارومیه عرضه شده است .

وی با بیان اینکه کیفیت مطلوب میوه های توزیع شده در طرح تنظیم بازار موجب استقبال مردم از خریداری این میوه ها شده است، افزود: با توجه به ذخیره سازی به موقع و توزیع گسترده شبکه تعاون روستائی در سراسر استان موجب تثبیت قیمت سیب و پرتقال در ایام پرمصرف شب عید شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا