اخبار
کد خبر : 7425 ۱۳۹۸/۰۱/۰۷   ۲۰:۵۸:۵۳

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
267 کیلوگرم هروئین در ماکو کشف شد

 

سرپرست مرزبانی آذربایجان غربی گفت: 267 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین توسط مرزبانان در روستای جمال کندی شهرستان ماکو کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ فردین پیری در گفتگویی با تاکید بر اینکه قاچاقچیان قصد داشتند این مقدار مواد مخدر را به ترکیه انتقال دهند، اظهار داشت: این میزان هروئین به صورت فشرده بسته بندی و در 2 دستگاه خودرو جاسازی شده بود.

وی ادامه داد: این خودروها توقیف شد و 2 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

پیری با اشاره به اینکه مرزبانان غیور این استان با اشرافیت کامل اطلاعاتی نوار مرزی را کنترل و رصد می کنند، افزود: امسال حجم عملیات ها با برنامه ریزی دقیق از سوی قرارگاه «مقداد» نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: کشف مواد سوختی در این مدت 60 درصد و کشف سلاح شکاری نیز 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته و این امر نشان دهنده هوشیاری و رصد نوار مرزی توسط مرزبانان است.

*۳۵۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در بوکان کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی بوکان از کشف و ضبط ۳۵۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز دامپزشکی در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ کارآگاه مجید محبعلی فرمانده انتظامی بوکان در گفتگویی اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی پلیس در کنترل محور‌های مواصلاتی این شهرستان، از این دو دستگاه وانت نیسان باری، تعداد ۳۵۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز دامپزشکی را کشف و ضبط کردند.

محبعلی در ادامه افزود: دام توقیف شده با هماهنگی مراجع قضایی جهت بررسی‌های بیشتر به شبکه دامپزشکی بوکان منتقل گردیده تا اقدامات لازم از سوی کارشناسان آن اداره در این خصوص صورت گیرد.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر روی جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا