اخبار
کد خبر : 7412 ۱۳۹۸/۰۱/۰۶   ۱۶:۱۲:۲۵

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌غربی:
بیش از 282 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی بازدید كردند

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: در یک هفته گذشته بیش از 282 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

به گزارش نای قلم، جلیل جباری در گفتگویی در ارتباط با آخرین تعداد مسافران نوروزی در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: از 28 اسفند ماه سال 97 تا پنجم فروردین ماه 98، در حدود 282 هزار و 701 نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت هفت هزار و 117 نفر در هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها و چهار هزار و 120 نفر در مهمانپذیرهای سطح استان اقامت داشته‌اند، افزود: بر این اساس آمار اقامت در این مکان‌ها افزایش 15.8 درصدی داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی با اشاره به تمایل مسافران برای اقامت در واحدهای بوم‌گردی روستایی در سال اخیر، ادامه داد: در یک هفته گذشته 540 نفر اقامت در این واحدها ثبت شده که بیشترین تعداد اقامت مربوط به واحدهای بوم‌گردی تکاب است.

وی مجموع اقامت در کمپ‌ها، چادرها، مدارس و منازل سطح استان را برابر با 50 هزار و 721 نفر برشمرد و عنوان کرد: این آمار نشان دهنده کاهش بیش از 21 درصدی اقامت در این مکان‌ها به نسبت سال‌های گذشته است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا