Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 740 ۱۳۹۴/۰۷/۱۳   

هتل‌های ارومیه در مسیر تعطیلی گام برمی دارند

شهرستان ارومیه که در ایام گذشته ونه چندان دور به عنوان یکی از مراکز مهم توریستی وتفریحی در سراسر کشور به شمار می‌آمد و مردم برای تفریحات خود واستفاده از خواص درمانی دریاچه ارومیه به این دیار سفر می‌کردند تا علاوه برسیاحت قداری هم به فکر سلامتی خود باشند ولی امروز در ارومیه دیگر نمی‌توان سخنی از اهالی هتلداری وتوریستی بشنویم که مسافران دیگر استان های کشور برای بازدید از جاذبه‌های تفریحی ارومیه قدم به این شهر بگذارند.

به گزارش نای قلم، این کم رونقی در امر جذب گردشگران داخلی وخارجی برای ارومیه و استان آذربایجان غربی باعث تعطیلی بسیاری از اماکن اقامتی بخصوص هتل‌های ارومیه شده است، که قرار بود روزی استراحتگاه افرادی باشد که برای بازدید از شهر ارومیه وارد این شهر می‌شوند.

ولی از یک سو قیمت بالای اقایمت یک شب هتل در ارومیه وهمچنین کمپ‌های برای نصب چادرهای مسافرین در پارک‌ها از دیگر عواملی می‌باشد که لحظات سخت برای مدیران هتل‌ها در ارومیه رقم زده است که شاید آن‌ها هم روزی وضعیت مشابه به هتل تعطیل شده در ارومیه را داشته باشند.

از این منظر باید منتظر ماند ودید که آیا دریاچه ارومیه باز رنگ آبی را به خود خواهد دید؟! یا تلاکابین ارومیه در میان وعده وعید مسئولان به سرانجام خواهد رسید؟! یا صدای سوت قطار هم در ارومیه به صدا در خواهد آمد؟! یا پروازهای ارومیه همچنان در عدد سه باقی خواهد ماند یا خیر؟!

این‌ها همه موارد عواملی بودند که سال‌ها باعث کم رونقی مسافران در ارومیه شده است، شهری که توان اداره یک وبازسازی یک شهربازی برای مردم خود ندارد. شهری که یک سالن تئا‌تر وسینما و موسیقی برای اجرای برنامه‌های هنری در خود نمی‌بیند دیگر نباید انتظار داشت که هتل‌های ومراکز اقامتی آن دارای سود دهی باشند.

به گزارش ایلنا، در نتیجه باید منتظر باشیم تا صنعت هتلداری ارومیه نیز نابود شود یا سعی کنیم تا بار دیگر ارومیه به عنوان یک قطب گردشگری طبیعی در کشور مطرح کنیم، کم توجهی در امر گردشگری وهتلداری می‌تواند باعث از دست دادن همیشگی آن‌ها شود که شاید دیگر هیچ وقت جبرانی برای اعتماد از دست رفته مسافرانی که به این شهر می‌آمدند نباشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا