اخبار
کد خبر : 74 ۱۳۹۴/۰۴/۰۱   

دغدغه دولت تدبیر و امید ارتقاي سطح سلامت است

* خدمات ارایه شده به بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی باید به بهترین شکل ارایه شود

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی گفت: یکی از دغدغه های دولت تدبیر و امید ارتقاء سلامت و بالا بردن کیفیت خدمات درمانی و رفع دغدغه مردم در امر درمان است که این مهم تا حد زیادی انجام شده است.

به گزارش ناي قلم، عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی صبح امروز در ديدار با معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی کشور اظهار كرد: سازمان تأمین اجتماعی در بالا بردن کیفیت خدمات درمانی نقش مهمی دارد و با تمام توان و امکانات دولت را در این زمینه یاری مي‌كند.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی علاوه بر تأثیرگذاری بر نیمی از جمعیت کشور، به شدت تحت تأثیر قوانین و سیاست‌هایی است که تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان کشور وضع و اجرا می‌کنند، به طوری که یک قانون غیرکارشناسی، می‌تواند چالش بزرگی سرراه منابع و مصارف این سازمان ایجاد کند همانطوری که در گذشته سازمان با این مشکل روبرو بود.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی در پایان سخنان خود گفت: خدمات ارایه شده به بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی باید به بهترین شکل ارایه شود و باید شأن و منزلت تمامی مخاطبان این سازمان حفظ شود و هدف ما باید در این سازمان بالا بردن رضایت مخاطبان این سازمان باشد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا