اخبار
کد خبر : 7392 ۱۳۹۸/۰۱/۰۳   ۱۹:۱۶:۲۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خبر داد
ثبت ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تردد نوروزی در استان

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اعلام ثبت ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تردد نوروزی در آذربایجان‌غربی گفت: محور ارومیه به سلماس پرترددترین محور استان بوده است ضمن اینکه ۱۳۷ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جابجا شده‌اند.

به گزارش نای قلم، ارسلان شکری در این خصوص اظهار داشت: بیش از ۶۳ هزار نفر از پایانه های مرزی استان تردد کرده اند که پایانه مرزی بازرگان با نزدیک به ۳۲ هزار تردد در رتبه یک و پایانه های مرزی تمرچین و سرو نیز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

وی همچنین با اشاره به رشد ۶۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی پلدشت در پنج روز نخست اجرای طرح نوروزی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، افزود: تردد از پایانه مرزی پلدشت نیز در نوروز سال جاری افزایش قابل ملاحظه ای داشته است و این پایانه مرزی با تردد نزدیک به ۹۵۰۰ مسافر رشد ۶۰ درصدی را در این ارتباط شاهد بوده است.

فروغ فاریابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هم با اشاره به جابجایی ۱۳۷ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای از آغاز طرح نوروزی تاکنون در استان، اظهار داشت:  از ۲۵اسفند ماه ۹۶ تا اول فروردین ماه سالجاری ۱۳۷ هزار مسافر جابجا شده اند که از این تعداد نزدیک به ۵۳۰۰ مسافر درون استانی بوده است.

وی ادامه داد: از مجموع مسافر جابجا شده نزدیک به ۴۹۰۰ نفر نیز مسافران ورودی به استان و مابقی خروجی را شامل می شود.

این مقام مسول اضافه کرد: بیش از ۳۵۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه در بخش حمل و نقل جاده ای مسافرفعالیت دارند که ۴۲۰۰ نفر راننده نیز خدمت رسانی به مسافران را عهده دار شدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا