Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7375 ۱۳۹۷/۱۲/۲۵   ۲۲:۵۵:۵۳

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی خبر داد
کشف ۲۰ تن انواع مواد مخدر در استان

 

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی گفت: ۱۶۱ باند انواع سرقت در استان امسال کشف و متلاشی شده است.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سامان غنی زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با انهدام این باندها ۲۷۱ نفر مال خر دستگیر و ۴۶ واحد متخلف در حوزه مال خری توقیف شده است.

وی همچنین از اجرای ۴۸ طرح عملیاتی و مقابله‌ای در سطح استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح‌ها نیز ۷ هزار و ۵۴۶ نفر سارق دستگیرو مال خر دستگیر شده است که ارزش ریالی اموال مسروقه نیز ۲۳۱ میلیارد ریال است.

غنی زاده در خصوص کشفیات نیروی انتظامی افزود: امسال حدود ۲۰ تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی اضافه کرد: امسال تاکنون در کمیته مبارزه با مواد مخدر استان نزدیک به ۲۰ تن انواع مواد مخدر صنعتی، سنتی و پیش ساز‌ها کشف و ضبط شده است که بعد از تعطیلات نوروز در مراسمی امحا می شوند.

 غنی زاده افزود: امسال همچنین چهار هزار و ۷۱۴ کیلو و ۷۶۲ گرم انواع مواد مخدر به غیر از شیمیایی و پیش ساز در سطح استان توسط فرمانده انتظامی کشف و ضبط شده است.

 وی ادامه داد: امسال ۱۱۷ درصد از پرونده‌های قتل، صد در صد پرونده‌های آدم ربایی، ۹۶ درصد از پرونده‌های کلاهبرداری، ۷۷ درصد از پرونده‌های سرقت‌های مهم و ۸۱ درصد از سرقت‌های توام با خشونت منجر به کشف شده است.

 وی همچنین از دستگیری ۲ هزار و ۴۱۹ نفر قاچاقچی و توقیف یک هزار و ۱۰ دستگاه خوردو قاچاق در حوزه انتظامی استان خبر داد و گفت: در حوزه مبارزه با قاچاق ۳۱ باند قاچاق کالا نیز شناسایی و متلاشی شد.

 غنی زاده ارزش کالا‌های قاچاق که به صورت مشترک با مرزبانی استان کشف شده را ۱۷۳ میلیارد تومان و ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده توسط نیروی انتظامی استان را ۱۰۲ میلیارد تومان ذکر کرد.

رئیس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی هم در این نشست گفت: متاسفانه در طول ۱۱ ماهه امسال ۱۲۰ نفر در تصادفات درون شهری جان خود را از دست دادند که نسبت به سال گذشته شش درصد کاهش نشان می دهد.

سرهنگ علی سعیدی اظهار داشت: در طول ۱۱ ماهه امسال ۳۹۳ نفر در اثر تصادفات جاده‌ای در استان جان خود را از دست داده‌اند که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال دو درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی با هشدار نسبت به رعایت قوانین رانندگی با توجه به آغاز سفرهای نوروزی گفت: امسال طرح نوروزی پلیس راه از امروز تا ۱۷ فروردین ماه در سطح جاده‌های استان اجرا می‌شود.

سرهنگ فرمانی رئیس پلیس راهور انتظامی استان نیز در این نشست از کشته شدن ۱۲۰ تن در تصادفات درون شهری در این مدت جان باختند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا