Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7373 ۱۳۹۷/۱۲/۲۶   ۲۲:۵۲:۵۰

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی:
جوامع توسعه گرا نیازمند رسانه ها هستند/تعامل مطلوب نیروی انتظامی با رسانه ها

 

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: جوامع توسعه گرا و دستگاه های اجرایی توسعه طلب برای رسیدن به هدف مطلوب خود نیازمند رسانه ها هستند.

به گزارش نای قلم، یوسف پیربوداقی امروز در نشست پایانی نیروی انتظامی با رسانه ها اظهار داشت: نقص کار دستگاه های اجرایی این است که نگرش آنها به رسانه ها صرفا به عنوان ابزار اطلاع رسان است.

وی افزود: تک تک رسانه نگاران به دلیل جایگاه و حوزه ارتباطی بسیار قدرتمند و فنونی که در انتقال پیام ها و اطلاعیه ها دارند، باید به عنوان مشاوران توسعه ای دستگاه های اجرایی قلمداد شوند.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: اگر دستگاه اجرایی بخواهد جایگاه رسانه ها را کمرنگ کند به این معنی است که آن دستگاه اجرایی نمی خواهد در جامعه امروزی مبتنی بر توسعه گرایی حرکت کند.

پیربوداقی با تقدیر و تشکر از تعامل نیروی انتظامی با رسانه های استان، ادامه داد: برای رسیدن به جامعه مطلوب، آرمان گرا و هنجارنشکن رسانه ها همکار و همراه با حوزه انتظامی هستند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: امروزه فضای مجازی از هر شهروندی یک اطلاع رسان ساخته است و هر کسی با امکاناتی که دارد می تواند یک تصویر و موردی را به کانال های مختلف اطلاع رسانی کند تا مردم در جریان قرار گیرند.

وی ادامه داد: این در حالیست که اصحاب رسانه مسوولیتی فراتر از شهروند خبرنگاری دارند و آن این است که اصحاب رسانه، خبرنگار شهروند هستند نه شهروند خبرنگار.

پیربوداقی گفت: یک شهروند عادی حداکثر اطلاع رسانی می کند اما در پیام یک "رسانه نگار شهروند" جدای از اطلاع رسانی یک محتوایی مبتنی بر چرایی، چگونگی، علت یابی و آسیب شناسی نهفته است.

وی متذکر شد: اگر رسالت رسانه ها صرفا در اطلاع رسانی محدود شود قطع یقین از زمان عقب خواهند ماند.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی با تاکید به اینکه کار رسانه نگاران باید متفاوت تر از یک فرد عادی باشد، تصریح کرد: پیام رسانه نگارها باید آرمان ساز و هدف گرا باشد و به دنبال چراها و علت ها باشند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا