اخبار
کد خبر : 7368 ۱۳۹۷/۱۲/۲۳   ۲۲:۴۴:۳۹

معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی خبر داد؛
سامانه “۱۶۶۶” بیمه سلامت آماده پاسخگویی به بیمه‌شدگان در نوروز

 

معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: به منظور افزایش رضایت مردم و بیمه‌شدگان اپراتورهای مرکز ۱۶۶۶ در ایام نوروز هفت روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مردم هستند.

به گزارش نای قلم، علی معصومی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سامانه ۱۶۶۶ سازمان بیمه‌ سلامت ایران، پل ارتباطی این سازمان با مردم است که از تابستان ۱۳۹۷ به صورت رسمی از طریق شماره‌گیری تلفن ۱۶۶۶ پاسخگوی تماس‌های بیمه‌شدگان، متقاضیان بیمه و مؤسسات درمانی است.

وی افزود: از طریق مرکز تماس ۱۶۶۶، ارتباطات مردم با مدیران سازمان تسهیل شده است.

 معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی تصریح کرد: هر دو هفته یک بار روزهای دوشنبه، مدیرعامل، ‌معاونین و مدیران ارشد سازمان با حضور در جایگاه پاسخگویی مرکز ۱۶۶۶ به صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های بیمه‌شدگان هستند و دستورهای لازم برای رسیدگی به سوالات و مشکلات و رفع آن‌ها را صادر می‌کنند، در هفته‌های میانی این جلسات هم، مدیران کل استانی با حضور در جایگاه پاسخگویی ۱۶۶۶، به تماس‌های همشهریان و هم‌استانی‌های خود پاسخ می‌دهند.

معصومی همچنین اظهار کرد: در راستای احترام به حقوق شهروندی، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به شهروندان پیش بینی شده و اقدام لازم برای برقراری کشیک نوروزی در بیمارستان ها، دفاتر پیشخوان و اداره کل انجام گرفته است.

وی یادآور شد: تدابیر خاصی برای ارائه خدمات صدور، تمدید و تامین‌ اعتبار دفترچه‌های درمانی در تعطیلات نوروز اتخاذ شده است تا ارائه این خدمات در این روزها متوقف نشود.

یک میلیون و ۹۸۴ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، که صندوق بیمه سلامت همگانی و صندوق روستایی در مجموع با بیش از یک میلیون و ۷۲۸ هزار نفر عضو بیشترین اعضای صندوق‌های بیمه سلامت استان را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا