Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7346 ۱۳۹۷/۱۲/۲۰   ۱۶:۲۹:۱۵

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
1.7 میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف شد

 

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران این انتظامی، یک میلیارد و 700 میلیون ریال انواع کالاهای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفتگویی اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان این میزان کالاهای خارجی را حین کنترل خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی این شهرستان و از پنج دستگاه خودرو کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در بازدید از این خودروها، 105 هزار نخ سیگار، چهار هزار و 866 عدد مواد محترقه و 2 هزار و 872 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط شد.

سرهنگ شیخ نژاد با بیان اینکه در این زمینه پنج نفر دستگیر شده اند، گفت: در این رابطه پنج دستگاه خودرو نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

وی با تاکید بر اینکه قاچاق کالا سم مهلکی بر اقتصاد کشور است، اظهار داشت: مبارزه با کالای قاچاق همواره یکی از اولویت های این فرماندهی است و همه اقشار مختلف مردم باید هرگونه قاچاق کالا را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

4 کیلوگرم تریاک و حشیش در گمرک بازرگان کشف شد

سرپرست اداره کل گمرک بازرگان گفت: ماموران گمرک در بازرسی از چمدان یک مسافر خروجی، چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف کردند.

به گزارش نای قلم، صادق نامدار در گفتگویی بیان کرد: این مقدار مواد به طرز ماهرانه ای در آستر چمدان جاسازی شده بود.

وی اضافه کرد: ماموران گمرک با استفاده از دستگاه «ایکس ری» و پس از بررسی چمدان مسافر خروجی موفق به شناسایی شدند و متهم پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

بازرگان و شهرستان ماکو در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این منطقه و با این کشورها به ترتیب 130 و 140 کیلومتر است.

روزانه هزاران مسافر و وسایل نقلیه از طریق مرز بازرگان تردد کرده و ماموران گمرک با دقت و هوشیاری و همچنین استفاده از تجهیزات کنترلی به صورت شبانه روزی نسبت به انجام کنترل های لازم اقدام می کنند.

شبکه سارقان در ماکو متلاشی شد

فرمانده انتظامی ماکو گفت: شبکه سارقان با تلاش ماموران آگاهی در این شهرستان متلاشی شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ میرحیدر شفیعی در گفتگویی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و محتویات داخل خودرو در ماکو، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، سه سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند، افزود: در استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهمان از سارقان حرفه ای و سابقه دار است.

شفیعی ادامه داد: در این راستا سه نفر سارق دستگیر شده و در بازجویی های فنی به هفت فقره سرقت اعتراف کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا