اخبار
کد خبر : 7340 ۱۳۹۷/۱۲/۱۹   ۱۰:۰۸:۲۶

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی:
هیچ کمبودی از لحاظ تامین میوه وجود ندارد

 

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: ذخیره سازی میوه براساس نیازسنجی های استان در دستور کار قرار گرفته است و هیچ کمبودی از لحاظ تامین میوه وجود ندارد.

به گزارش نای قلم، رسول جلیلی در جلسه معارفه مدیر جدید جهاد کشاورزی مهاباد اظهار داشت: برای تامین میوه شب عید مردم استان، 2 هزار و 600 تن سیب درختی و پرتقال ذخیره سازی شده است.

 وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در زمینه تامین میوه شب عید، یکهزار و 600 تن پرتقال و یکهزار تن سیب درختی با همکاری ستاد تنطیم بازار آذربایجان غربی تامین و در سردخانه های استان و تعاونی روستایی نگهداری می شود تا کمبودی در این خصوص در ایام نوروز وجود نداشته باشد.

جلیلی با بیان اینکه همه ساله از دی ماه ذخیره سازی میوه شب عید آغاز می‌شود، ادامه داد: میوه های ذخیره شده در مراکز عرضه مستقیم از اواخر اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۸ توزیع می شود.

وی اضافه کرد: در همین مدت بیش از 190 تن گوشت قرمز نیز از طریق ستاد تنظیم بازار برای آذربایجان غربی در نظر گرفته و تاکنون 90 تن آن دریافت و در بین شهرهای این استان توزیع شده و همچنان تداوم دارد.

مدیر سابق جهاد کشاورزی مهاباد نیز در این مراسم گفت: تولید 340 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در سال نشان از عملکرد خوب کشاورزان وتلاش های کارشناسان این مدیریت است.

عبدالرحمان کلیجی اضافه کرد: در بخش طرح های فنی کشاورزی، مهاباد اجرای یک سوم کل پروژه های خرده مالکی آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است که در این جلسه رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از تلاش های چندساله عبدالرحمان کلیجی مدیر سابق این مدیریت قدردانی و حکم مدیریت جهاد کشاورزی مهاباد به جعفر ایمانیان اهدا شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا