اخبار
کد خبر : 7320 ۱۳۹۷/۱۲/۱۴   ۲۱:۲۲:۱۷

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:
توسعه پایدار نیازمند تعامل پایدار است

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: بی تردید سلامت و امنیت از مولفه های بسیار موثر در نیل به توسعه پایدار است ولی توسعه پایدار نیازمند تعامل پایدار است.

به گزارش نای قلم، علی افشانی در جلسه تقویت تعامل و نیروی انتظامی با ادارات دولتی اظهار داشت: آرامش و تامین امنیت در جامعه بدون همکاری مردم با نیروی انتظامی بدست نخواهد آمد لذا نیروی انتظامی باید بدنبال برنامه ریزی برای اعتلای سرمایه باشد یعنی سرمایه اجتماعی و رسیدن به آن نیازمند کسب اعتماد اجتماعی است .

وی افزود: امروز شاهدیم که نیروی انتظامی دارای رویکردهای مختلفی از جمله ارزشی، اقتدار، تخصصی، اجتماعی، مردمی و جهادی می باشد لذا لازم است پیوستهای تعاملی و اعتماد سازی را نیز برای تمامی این رویکرد ها تهیه ، برنامه ریزی و اجرا کند.

افشانی اضافه کرد: نیروی انتظامی می تواند در راستای تقویت تعامل و هم افزایی با ادارات در امر پیشگیری از آسیب های اجتماعی از پتانسیل شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان، توان روابط عمومی ادارات و سازمانها و نیز پیام گذاران سلامت ادارات استفاده کند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه افزود: اگر امروز شاهد ساخت و راه اندازی خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت در نقطه صفر مرزی هستیم و اگر امروز بهورزان و پزشکان در آن مراکز در حال ارائه خدمت به مردم  در کمال آرامش هستند در سایه امنیتی است که نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی استان و بویژه فرماندهی انتظامی استان و همکارانشان در جای جای آذربایجان غربی ایجاد کرده اند .

وی همچنین گفت: چند روز پیش شاهد 36 ساعت جدال با برف و کولاک برای نجات جان چهار مادر باردار در شهرستان تکاب بودیم که این موفقیت حاصل تعامل بین بسیاری از سازمان ها از جمله نیروی انتظامی، راه و شهر سازی، فرمانداری، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان بود که به درگاه پروردگار متعال شاکریم.

در پایان این جلسه از دکتر افشانی و جمعی از روابط عمومی های سازمان ها به دلیل همکاری با مجموعه فرماندهی انتظامی استان در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی با اهدای لوح، تقدیر شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا