Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7314 ۱۳۹۷/۱۲/۱۴   ۱۹:۵۰:۱۶

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف فندق قاچاق در ارومیه

 

فرمانده انتظامي استان از توقیف یک دستگاه کامیونت و کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در محور "ارومیه - تبریز" خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار خرم نیا در گفتگویی در بیان جزئیات این خبر گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید کلانتری، حین كنترل خودروهاي عبوري در محور "ارومیه- تبریز"، به یک دستگاه کامیونت، به ظن حمل کالای قاچاق مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي با بیان اینکه در بازرسي از  این خودرو  2 هزار و 170 کیلوگرم فندق قاچاق كشف و ضبط شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه یک میلیارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی در پایان با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد، خاطر نشان ساخت: تشديد مبارزه با قاچاق کالا، محوري ترين برنامه نيروي انتظامي است.

سارق حرفه ای در سلماس دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان سلماس گفت: در پی چندین فقره سرقت محتوای خودرو در این شهرستان موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ رمضان فتح الهی در گفتگویی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند سارق را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: ماموران با زیر نظر گرفتن سارق، وی را در یک عملیات غافلگرانه در حین سرقت از خودرو دستگیر کردند.

ماموران با انجام استعلام ها لازم مشخص شد که سارق حرفه ای و دارای سابقه سرقت است.

فتح الهی افزود: سارق در بازجویی های پلیسی به 15 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارق مقدار زیادی اموال مسروقه را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: در این رابطه یک نفر سارق و یک نفر مالخر نیز دستگیر شدند.

فتح الهی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

محموله سیگار و توتون قاچاق در مهاباد کشف شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: تیم های عملیاتی انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل محور مواصلاتی مهاباد به بوکان به یک دستگاه خودرو تویوتا مشکوک و آن را متوقف کردند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ رضا ظهیریان در گفتگویی اظهار داشت: در بازرسی‌هایی که از این خودرو صورت گرفت یکهزار و ۸۵۵ بسته توتون، ۱۵ هزار و ۳۰۰ حلقه چسب و ۵۹ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

وی ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: راننده این خودرو پس از تشکیل پرونده مقدماتی تا تعیین تکلیف نهایی راهی زندان شده و خودرو نیز توقیف شد.

ظهیریان با تاکید بر مبارزه با پدیده قاچاق و تحقق شعار سال، گفت: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت اخلالگران اقتصادی، مراتب را به سامانه 110 پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا