اخبار
کد خبر : 7313 ۱۳۹۷/۱۲/۱۴   ۱۹:۴۸:۲۴

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی:
در معرفی ظرفیت‌های بالقوه استان در زمینه گردشگری ضعیف عمل کردیم

 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: در اطلاع رسانی و معرفی ظرفیت‌های بالقوه استان آذربایجان غربی در زمینه گردشگری ضعیف عمل کردیم و بخشی از معرفی این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها را فضای مجازی و اصحاب رسانه برعهده دارد.

به گزارش نای قلم، جلیل جباری در نشست کمیته تبلغات و بازاریابی گردشگری در فضای مجازی اظهار کرد: مجوز ۳۰ طرح سرمایه‌گذاری با حجم بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سطح استان صادر شده است.

 وی افزود: پورتال اداره کل میراث برای معرفی آثار گردشگری استان آذربایجان غربی تا عید تکمیل تر می شود.

این مقام مسوول اضافه کرد: ما باید بتوانیم با کمک شما اصحاب رسانه و فعالان عرصه مجازی برای مسافرت مردم به غرب و شمالغرب کشور ذائقه سفر را در بین گردشگران ایرانی به سمت استان آذربایجان غربی تغییر دهیم.

او بیان کرد: در بحث تولید فیلم برای همه شهرستان های استان که بتواند ظرفیت ها را به سه زبان ترکی استانبولی ، فارسی، انگلیسی معرفی کند با صدا وسیمای استان قرارداد بسته شده است.

جباری گفت: امروزه به واسطه پدیده جهانی شدن و گسترش روز افزون فضاهای مجازی و با ایجاد مولفه هایی همچون شاهراهای اطلاعاتی، کانال های جدید تبلیغ و فرصت ها و مدل های تجاری جدید، برخی از کشورها سعی در استفاده از فرصت های بوجود آمده توسط این فضاهای مجازی دارند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ادامه داد: اینترنت به عنوان یک فضای مجازی در صنعت گردشگری نقش موثری داشته و با توجه به این اثرات و نوآوری های محتمل فرصت هایی را در صنعت گردشگری می توان ایجاد که نمود که منجر به صنعت گردشگری صنعتی پویا و در حال رشد باشد.

او تاکید کرد: موضوع گردشگری روستایی در بین مسئولان و ارگان های مربوطه باید مورد توجه ویژه قرار گرفته چرا که برخی از مسافران علاقه وافری برای سفر به طبیعت های بکر و دست نیافتنی دارند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی افزود: در راستای توسعه صنعت گردشگری در استان آذربایجان غربی  از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و دولتی حمایت می‌کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در توسعه آن بسیار مهم بوده ، عنوان کرد: آذربایجان‌غربی به عنوان استان پایلوت گردشگری در غرب کشور انتخاب شده است و در طی برگزاری نشست های رو گذشته مذکور طرح‌های مختلف برای توسعه گردشگری در استان‌های غرب کشور مطرح شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا