اخبار
کد خبر : 73 ۱۳۹۴/۰۴/۰۱   

مدیران در چارچوب سیاست‌های دولت تدبیر و امید عمل کنند

 * واحدهاي توليدي در پرداخت تسهيلات دريافتي خود از بانک‌ها با مشكل مواجه هستند

استاندار آذربايجان غربي گفت: مدیران باید در چارچوب سیاست‌های دولت تدبیر و امید عمل کنند.

به گزارش ناي قلم قربانعلي سعادت صبح امروز در ديدار با معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی کشور اظهار كرد: مدیران و مسئولان دولتی باید در راستاي ایجاد رونق اقتصادی و توسعه کشور گام بردارند. 

سعادت همچنين بر لزوم تقويت تعامل و ارتباط  بین مسئولان و مديران استان با یکدیگر تاكيد كرد و افزود: ارتباط و ارتقاي سطح تعامل مديران و مسئولان با یکدیگر، نقش موثري در شناخت و درك صحيح نيازها و مطالبات مردم دارد و بي ترديد در تصميم گیری‌های آنان براي رفع مسائل و مشكلات، موثر خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود به پايين بودن شاخص‌های توسعه در استان اشاره نمود و گفت: متأسفانه آذربايجان غربي به لحاظ برخورداري از شاخص‌های توسعه انساني مانند درآمد سرانه، سواد و بهداشت و سلامت، جزو استان‌های عقب مانده كشور است لذا به صورت جدي لازم است براي رفع اين مشكلات و ارتقاي شاخص‌های توسعه در استان برنامه ريزي و اقدام شود و سازمان تامین اجتماعی می‌تواند نقش تاثیر گذاری در این بحث داشته باشد.

استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از برخی اقدامات صورت گرفته در سال‌های قبل گفت: در دولت‌های نهم و دهم، درآمدهای بسیار زیادی از فروش نفت بدست آمد، اما معلوم نیست این پول‌ها در کجا سرمایه گذاری شده است;  کسانی که در گذشته با شعار عدالت وارد صحنه شدند، با انجام پروژه‌ها و اقدامات بدون مطالعه، بزرگ‌ترین ضربه را با نام عدالت به مردم وارد ساختند.

سعادت در پایان سخنان خود با اشاره به تعطيلي حدود 1250 واحد توليدي صنعتي در استان گفت: اين واحدها به دليل نوسانات اقتصادي با مشكل تامين سرمايه در گردش روبرو و در نهايت دچار ركود شده‌اند و در حال حاضر در پرداخت تسهيلات دريافتي خود از بانک‌ها با مشكل مواجه هستند.

وي ادامه داد: بايد با تدبير و اتخاذ روش‌های منطقي، مشكل تامين سرمايه در گردش اين واحدها را رفع و آن‌ها را به چرخه توليد و فعاليت بازگردانيم.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا