اخبار
کد خبر : 7291 ۱۳۹۷/۱۲/۰۹   ۲۲:۲۳:۴۱

اخبار حوادث آذربایجان غربی؛
کلاهبردار 100 میلیاردی"ماکو" دستگیر شد

 

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار 100 میلیارد ریالی در شهرستان ماکو خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سردار"مسعود خرم نیا" در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت 15 نفر مبنی بر اینکه فردی با فروش زمین هایی در شهر تهران اقدام به کلاهبرداری گسترده نموده رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی نهایتا مشخص شد فرد مذکور قصد خروج از کشور را داشته که با اقدام به موقع پلیس نامبرده در شهرستان ماکو شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی معترف و اذعان داشت به این طریق 100 میلیارد ریال از افراد کلاهبرداری نموده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان ساخت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شد.

اتوبوس حامل 600 میلیون ریال کالای قاچاق در ماکو توقیف شد

فرمانده انتظامی ماکو همچنین گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش 600 میلیون ریال در این شهرستان توقیف و یک نفر متهم نیز در این راستا دستگیر شد.

شفیعی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در محور بازرگان - ماکو به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از اتوبوس توقیفی، 240 عدد انواع مواد خوراکی، 149 قطعه لوازم یدکی خودرو سنگین و 157 ثوب البسه کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 600میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی ماکو ادامه داد: در این راستا یک دستگاه اتوبوس توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

سانحه رانندگی در جاده بوکان -مهاباد با 2 کشته

سانحه رانندگی در محور بوکان -مهاباد 6 کشته و زخمی به جا گذاشت .

به گزارش نای قلم، مسئول روابط عمومی آتش نشانی بوکان گفت: براثر برخورد شدید که در کیلومتر ۲ محور بوکان -مهاباد بین مینی بوس و پیکان روی داد،  یکی از خودرو ها بر اثر شدت برخورد طعمه حریق شده که بلافاصله نیروهای امدادی و آتش نشانان ایستگاه ۲ سازمان به محل اعزام شدند.

ظاهر فیضه افزود: آتش نشانان به محض رسیدن فورا عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و بوسیله ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ چهار مصدوم این حادثه به بیمارستان انتقال داده شدند.

او ادامه داد: در این حادثه یک زن از سرنشینان خودرو پیکان و راننده مینی بوس در دم جان خود را از دست دادند و چهار نفر از سرنشینان هر 2 خودرو نیز مصدوم شدند.

فیضه گفت :علت وقوع این سانحه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه میاندوآب در دست بررسی است.

حادثه رانندگی در محور خوی-ایواوغلی

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی گفت: بر اثر سانحه رانندگی در محورخوی-ایواوغلی ۴ نفر مصدوم و ۲ نفر فوت شدند.

به گزارش نای قلم، باقر بهرامی در گفتگویی اظهار داشت: بر اثر برخورد تریلی، پرایدو پژو ۴۰۵ در محور خوی-ایواوغلی ۴ نفر مصدوم و ۲ نفر فوت شدند.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی افزود:مصدومین بعد از تریاژ میدانی و اقدامات لازم درمانی به بیمارستان قمر بنی هاشم خوی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا