اخبار
کد خبر : 7285 ۱۳۹۷/۱۲/۰۹   ۲۱:۲۶:۳۱

سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌ غربی خبر داد
توزیع 1635 تن گوشت قرمز و 2600 تن گوشت مرغ یارانه ای در استان

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ارومیه گفت: از ابتدای سال جاری یک هزار و 635 تن گوشت قرمز و دو هزار و 600 تن گوشت مرغ یارانه ای در استان توزیع شده است.

به گزارش نای قلم، علیرضا محمودی در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ارومیه بیان کرد: از ابتدای سال 97 تا کنون 17 مرحله توزیع گوشت گرم گوسفندی در سطح استان صورت گرفته است که طی این مراحل 172 تن گوشت گرم با قیمت مصوب دولتی توزیع و نیز 20 تن از سهمیه استانی بین اعضای کمیته امداد و بهزیستی و ... توزیع گردیده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، گفت: از اول سالجاری تا کنون 20 مرحله توزیع گوشت منجمد گوساله در سطح استان به مقدار یک هزار و 386 تن با قیمت مصوب دولتی توزیع و همچنین 15 تن گوشت گوساله سرد وکیوم دار بین مصرف کنندگان توزیع گردیده است.

ایشان عنوان کرد: تاکنون در سطح استان 3 مرحله توزیع گوشت منجمد گوسفندی به میزان 42 تن با قیمت مصوب دولتی توزیع شده است.

محمودی اظهار داشت: مقدار یک هزار و 900 تن گوشت مرغ منجمد و 700 تن گوشت مرغ گرم جهت تنظیم بازار و کنترل قیمت در سطح بازارهای استان توزیع گردیده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، در پایان افزود: هموطنان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و ... را به صورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن 124 نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت 7.30 صبح الی 20 عصر با کارشناسان در میان بگذارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا