اخبار
کد خبر : 7276 ۱۳۹۷/۱۲/۰۶   ۱۰:۴۹:۵۴

در محل پروژه توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه؛
بخش بیماران بین الملل افتتاح شد

 

بخش بیماران بین الملل با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در محل پروژه توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه افتتاح شد .

به گزارش نای قلم، مدیرعامل مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی (ره) در این مراسم گفت: بخش IPDاین بیمارستان تنها بخش تایید شده دولتی از سوی اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت است.

علی اکبر نصیری با اشاره به این كه بخش بیماران بین الملل به دو زبان فارسی و انگلیسی با معرفی کامل تمام خدمات قابل ارائه به بیماران بین‌الملل راه‌اندازی شده است، افزود: طي جلسات متعددي كه با معاون سیاسی، امنيتي و اجتماعی استانداري، معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، رئيس انجمن دفاتر گردشگري و شركت هاي داراي مجوز گردشگري سلامت برگزار شده است ارائه تمام خدمات به بيماران بين الملل در اين مركز انجام می گیرد .

وی اضافه کرد: استقبال از بیمار بین الملل، هماهنگی جهت پذیرش، ارائه اطلاعات لازم جهت پذیرش، اطلاع به پزشک IPD و پزشک معالج، هدایت و معرفی بیمار به بخش ها، کمک در ترجمه و ارتباط بیمار با کادر پزشکی و پرستاری، هماهنگی جهت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به بیمار بین الملل، ارزیابی و افزایش رضایتمندی بیمار، هماهنگی جهت ترخیص، هماهنگی با شرکت ها و دفاتر خدمات مسافرتی و هماهنگی با دفتر گردشگری سلامت دانشگاه از جمله وظایف کارشناسانِ واحد IPD است و جهت ارائه سریع‌تر و با کیفیت‌تر خدمات به بیماران پذیرش شده از طریق دپارتمان بیماران بین الملل ارائه خدمات درخارج از نوبت ‌بندی معمول نیز صورت می‌گیرد.

وی افزود: مهمترین ویژگی گردشگری سلامت آن است که بیماران و گردشگران با تکریم وارد می‌شوند، در گردشگری سلامت علاوه بر این که قیمت خدمات مناسب است، کلینیک‌های مجهزی وجود دارد که با تکیه بر قدمت چند هزار ساله دانش پزشکی ایران خدمات می دهند، "تکریم بیمار" سرلوحه کار است، هر کسی که به کشور ما می‌آید، حکم سفیر ایران خواهد داشت، ارائه خدمت خوب بهترین تبلیغ برای ما است.

مديرعامل بیمارستان امام خمینی (ره) اروميه با اشاره به اینکه بخش بیماران بین‌الملل در راستای توسعه صنعت گردشگری است، گفت: این بخش با 11 اتاق تک تخته و امکانات رفاهی اقامت همراه بیمار، یخچال، تلویزیون، وجود wifi در بخش، وجود خط تلفن و منوی انتخابی غذا برای بیمار و همراه، آماده خدمات‌رسانی به بیماران است.

وی اظهار داشت: سالانه ده‌ها بیمار از کشور‌های همسایه به ‌خصوص کشور عراق برای دریافت خدمات به این مرکز مراجعه کرده و از خدماتی همچون پاسخگویی به سوالات درمانی قبل، حین و پس از ترخیص؛ هماهنگی کامل تمامی ویزیت‌ها، تاریخ جراحی‌ها، پذیرش‌ها و هماهنگی‌ها بین بیماران و پزشکان و مرکز، ارائه قیمت‌های تخمین زده شده و فاکتور نهایی و پاسخگویی به سوالات مالی وهمچنین مشاوره در حوزه‌های مختلف پزشکی این مرکز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا