اخبار
کد خبر : 7274 ۱۳۹۷/۱۲/۰۵   ۱۰:۳۵:۴۶

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
مهندسان و اساتید نباید از علوم جدید و بروز غافل باشند

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: اساتید، نخبگان و مهندسان نباید از علوم جدید و بروز غافل باشند لذا این وظیفه شماست که مباحث جدید را در دانشگاه ها تدریس کنید و کار خود را با استفاده از علوم جدید انجام دهید.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار اساتید، نخبگان و مهندسین با اشاره به خصوصیت های برجسته خواجه نصیرالدین طوسی اظهار داشت: خواجه نصیرالدین طوسی از شخصیت های برجسته کشور هستند که از مهم‌ترین شاخصه های او اهمیت دادن بسیار به قرآن است و در حالات ایشان آمده که روزانه یک جزء قرآن را تلاوت می کردند.

وی افزود: معنویت و تقوای خواجه نصیرالدین طوسی در پیشرفت های علمی ایشان تاثیر به سزایی داشته است.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: بنابه صریح قرآن انسان هر چه از خداوند بترسد و تقوا پیشه کند خداوند علم او را افزایش می دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: تفاوتی که ما مسلمانان با ادیان دیگر داریم این است که باید علم را با تقوا و خداترسی همراه کنیم.

وی گفت: اگر انسان کار را برای خداوند انجام دهد امداد غیبی از جانب خداوند می رسد و می تواند مشکلات را حل کند.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: لذا بحث معنویت و خداترسی را در امور خود قرار دهید چرا که باعث پیشرفت امور و ذخیره آخرت خواهد بود.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم می فرمایند خداوند دوست دارد که انسان کارها را محکم انجام دهند لذا این مهم است که ما کارها را محکم و استحکام انجام دهیم چرا که هم خداوند رضایت دارد و هم مردم دچار مشقت و سختی نمی شوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا