اخبار
کد خبر : 7269 ۱۳۹۷/۱۲/۰۴   ۱۹:۳۱:۴۱

نماینده مردم سلماس در مجلس خبر داد
گرانی گوشت و مرغ در جامعه در پی بی‌توجهی به کشاورزان

 

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: گرانی گوشت و مرغ، تعطیلی دامداری‌های سنتی به دلیل بی توجهی به کشاورزان در جامعه ایجاد شد.

به گزارش نای قلم به نقل از خبرگزاری خانه ملت، شهروز برزگر کلشانی در نشست علنی نوبت سوم امروز (شنبه، 4 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به ضرورت حمایت از کشاورزان گفت: شرایط سختی که در چند سال اخیر برای پرداخت وام به کشاورزان اعمال شده باعث بسیاری از مشکلات شده است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی افزود: سختگیری‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی برای پرداخت وام به کشاورزان آثار نامناسبی در جامعه داشته است؛ گرانی گوشت و مرغ، تعطیلی دامداری‌های سنتی به دلیل بی توجهی به کشاورزان در جامعه ایجاد شد.

وی با انتقاد از شرایط برخی بخشنامه‌ها در حوزه کشاورزی خاطر نشان کرد: بر اساس این بخشنامه‌ها به کشاورزانی که سقف محل نگهداری احشام آنها چوبی است، نباید وامی پرداخت شود، این قوانین سخت باعث شده کشاورزان سنتی علیرغم اینکه 80 درصد محصولات دامی و لبنیاتی کشور را تولید می‌کنند نتوانند از حمایتی برخوردار شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: برای حل مشکلات کشاورزان باید گروهی از مجلس تشکیل شود تا مشکلات را با توجه به کمبودهایی که کشور از نظر گوشت قرمز و لبنیات در سال 98 دارد، حل کند.

پایان پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا