Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 726 ۱۳۹۴/۰۷/۱۲   

تبديل 70 كيلومتر از محور ارومیه- مهاباد- میاندوآب به بزرگراه

*طرح ساخت و آسفالت 10 کیلومتر راه در آذربایجان غربی به اتمام رسيده است

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: تابه امروز 70 کیلومتر از محور ارومیه- مهاباد- میاندوآب به طول 180 کیلومتر تبدیل به بزرگراه شده است.

به گزارش ناي قلم، سلیمان قره باغی در گفت‌وگويي اظهار كرد: تکمیل این قسمت از بزرگراه ارومیه-مهاباد- میاندوآب موجب حذف و اصلاح پیچ‌های حادثه ساز شده است.

وي افزود: احداث و آسفالت شش کیلومتر و 500 متر از بزرگراه ارومیه – مهاباد- میاندوآب و چهار کیلومتر از محور سه راهی پهلوان تا تکاب به اتمام رسید.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان ادامه داد: احداث و آسفالت شش کیلومتر و 500 متر از بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب حدفاصل دیزج دول تا سه راهی بالستان جزء قرارداد بوده که مجموعا 130 میلیارد ریال برای اجرای این قرارداد به طول 10 کیلومتر هزینه شده است.

قره باغی یادآور شد: عملیات راه‌سازی در مابقی این محور در قالب پنج قرارداد اجرا می‌شود و در صورت تامین به موقع اعتبار به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان از اتمام طرح آسفالت چهار کیلومتر از محور سه راهی پهلوان تا تکاب خبر داد و افزود: همچنین عملیات بارریزی لایه اساس در سه راهی پهلوان به سمت شاهین دژ به طول سه کیلومتر در حال اجراست.

قره باغی با اعلام اینکه طرح آسفالت سه راهی پهلوان به سمت شاهین دژ به طول 3 کیلومتر در سال جاری به بهره برداری می‌رسد، اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای عملیات راه‌سازی در چهار کیلومتر از سه راهی پهلوان تا تکاب و سه راهی پهلوان به سمت شاهین دژ به طول 3 کیلومتر 50 میلیارد ریال است.

وی تاکید کرد: با بهره برداری از طرح آسفالت چهار کیلومتر از محور سه راهی پهلوان تا تکاب و سه راهی پهلوان به سمت شاهین دژ به طول 3 کیلومتر از کل محور میاندوآب – تکاب به طول 145 کیلومتر حدود 25 کیلومتر به راه اصلی تبدیل می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: یک هزار و 500 میلیارد ریال برای اتمام طرح تعریض کل محور میاندوآب- تکاب لازم است.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا