اخبار
کد خبر : 7253 ۱۳۹۷/۱۱/۳۰   ۰۸:۴۳:۵۳

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
زمین خوار میلیاردی در ارومیه دستگیر شد

 

رییس پلیس آگاهی آذربایجان غربی گفت: متهمی که بیش از چهار میلیارد ریال در ارومیه زمین خواری کرده بود، توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سامان غنی زاده در گفتگویی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی با تفکیک اراضی دولتی، اقدام به فروش آن در قالب زمین مسکونی در شهرستان ارومیه می کند، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرم های اقتصادی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی متهم شناسایی و پس از انجام تعقیب و مراقبت طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر شد.

غنی زاده با اشاره به اینکه زمین های فروخته شده توسط این فرد متعلق به اداره راه و شهرسازی بود، ادامه داد: متهم در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کرد و در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی آذربایجان غربی گفت: این متهم زمین هایی به ارزش چهارمیلیارد و 165 میلیون ریال را به فروش رسانده بود.

کشف دلار تقلبی در پیرانشهر

فرمانده انتظامی پیرانشهر از کشف دلار تقلبی به ارزش 3 میلیارد و 100 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ موسوی فرمانده انتظامی پیرانشهر در گفتگویی گفت: در تحقیقات انجام شده توسط کارآگاهان شهرستان و طی بازرسی از منزل مسکونی تعداد 254 قطعه اسکناس 100 دلاری جعلی کشف شد.

وی افزود: دلارهای جعلی به ارزش 3 میلیارد و 100 میلیون ریال می باشند که در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید.

موسوی به شهروندان محترم توصیه  نمودند که در هنگام خرید ارز دقت کافی داشته باشند.

1467 متر پارچه خارجی قاچاق در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: یکهزار و 467 متر پارچه خارجی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ مجید در گفتگویی افزود: این میزان پارچه قاچاق با تلاش تیم های عملیاتی پلیس در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان از یک دستگاه خودرو سواری پژو کشف شد.

وی بیان کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و خودرو حامل بار قاچاق نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی بوکان گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال مزین به "حمایت از کالای ایرانی" یکی از اولویت‌های این فرماندهی بوده و مردم نیز می توانند ضمن تماس با شماره تلفن 110 اخبار و اطلاعات خود را در زمینه های مختلف در اختیار پلیس قرار دهند.

بوکان یکی از محل های مهم گذر کالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان کردستان به استان های عمقی کشور به شمار می رود.

روز گذشته نیز ماموران انتظامی این شهرستان 50 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 600 میلیون ریال را از یک دستگاه خودرو سواری کشف کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا