اخبار
کد خبر : 7244 ۱۳۹۷/۱۱/۲۸   ۲۰:۵۸:۱۸

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی:
رسانه ها از تفرقه، دوری و جدایی پرهیز کنند

 

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: شرایط فعلی ایجاب می کند رسانه ها از تفرقه، دوری و جدایی پرهیز کنند.

به گزارش نای قلم، یوسف پیربوداقی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار داشت: در شرایطی که با هجوم بی امان انواع رسانه ها و شبکه های مجازی و غیرمجازی مواجه هستیم باید به توسعه استان بیندیشیم.

وی افزود: توسعه در جامعه ای اتفاق می افتد که رسانه ها و حوزه ارتباطات قوی تز زیباتر و گیراتر عمل کنند.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت هم افزایی و تعامل تشکل های رسانه ای، اضافه کرد: جشنواره ابوذر ماحصل همدلی، همگرایی، همراهی و همکاری بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان است.

پیربوداقی استقبال اصحاب رسانه استان از جشنواره ابوذر را مطلوب توصیف و تصریح کرد: استقبال خوب از جشنواره نباید باعث شود ما از ضعف ها و کاستی های احتمالی غفلت کنیم.

وی به جای خالی رسانه‌ها در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به نقش مهم رسانه از اولین روزهای انقلاب تاکنون در تبیین آرمان ها، اهداف، تلاش ها و زحمات نظام، نبود جایگاهی برای نمایش دستاوردهای مطبوعات و رسانه‌ها در این جشنواره مشهود بود.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی ادامه داد: جشنواره رسانه‌نگاران انقلاب، جشنواره آیات و جشنواره ابوذر سه جشنواره‌ای بودند که برای نخستین بار در بهمن ماه سال جاری برای اصحاب رسانه استان برگزار شدند.

پیربداقی بیان کرد: سال آینده دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و نمایشگاه دو سالانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان برگزار می‌شود.

۳۸۲ اثر در بخش های سرمقاله و یادداشت، مقاله، مصاحبه، خبر، تیتر، عکس، مستند، گزارش، طنز و کاریکاتور از ۱۲۳ نفر از اصحاب رسانه به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شده بود.

تجلیل از 29 برگزیده جشنواره، تجلیل از خانواده های شهدای رسانه ای استان و یک نفر آزاده و تجلیل از سه رسانه فعال در عرصه اطلاع رسانی جشنواره از دیگر بخش های مراسم اختتامیه بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا