اخبار
کد خبر : 7241 ۱۳۹۷/۱۱/۲۸   ۲۰:۵۸:۱۸

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
رسانه‌ها در مقابل تهاجم رسانه‌ای دشمنان وحدت داشته باشند

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: رسانه‌ها در مقابل تهاجم رسانه‌ای دشمنان وحدت داشته باشند.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، اظهار کرد: در صورتی می‌توانیم تهاجم رسانه‌ای دشمن را دفع کرده و حمله را شروع کنیم که رسانه‌ها وحدت داشته باشند.

وی افزود: اکنون در عصری زندگی می‌کنیم که همه دشمنان انقلاب اسلامی، عزم خود را جزم کرده و علیه انقلاب موضع‌گیری کرده و حملات خود را انجام می‌دهند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: امروزه بحث رسانه، یکی از مهم‌ترین عرصه‌ها بوده و اصحاب رسانه، کسانی هستند که باید مجاهدانه از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند و هر کس با توجه به تخصص و استعداد خود باید از کیان جمهوری اسلامی دفاع کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی افزود: اصحاب رسانه، باید جلودار عرصه و میدان جبهه فرهنگی باشند، عموم مردم در این زمینه شاید نتوانند نقش مهمی ایفا کنند و مردم نقش خود را در روز ۲۲ بهمن انجام دادند و مسئولان و متخصصان باید به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه اکنون دشمنان دین با هم همدست شده و در مقابل ما جبهه آراسته‌اند، بیان کرد: ما نیز باید جبهه متحدی علیه دشمنان تشکیل دهیم و رسانه‌ها باید با وحدت، هجمه‌های دشمنان را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: درصورتی می‌توانیم تهاجم رسانه‌ای دشمن را دفع کرده و حمله را شروع کنیم که رسانه‌ها وحدت داشته باشند و به جان یکدیگر نیفتند و نباید یکدیگر را مورد هدف قرار دهند و گاهی کارهای فرسایشی در رسانه‌ها صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: مهم‌ترین دستاورد جشنواره رسانه‌ای ابوذر این است که وحدت رویه و تقسیم کار بین رسانه‌ها صورت گیرد و از ضروریات کار رسانه‌ها به‌شمار می‌رود.

جشنواره ابوذر با هدف توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی، ارتقای هوشیاری، بصیرت و معرفت افزایی در جامعه علمی و رسانه ای، ایجاد بستری برای هم افزایی و ارتباط بیشتر با فعالان رسانه، کمک به افزایش کیفی آثار رسانه ای و ایجاد رقابت و تجلیل و تقدیر از فعالان رسانه برگزار شد.

مقاومت، ایثار و دفاع مقدس، بصیرت و دشمن شناسی، وحدت اقوام و ادیان، مبارزه با آسیب های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، بسیج و حوزه های اقدام، جوان و خانواده، سبک زندگی ایرانی و اسلامی و مشکلات صنفی خبرنگاران از محورهای جشنواره ابوذر بود.

در مراسم پایانی این جشنواره که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیران کل ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی، مدیران و مسوولان روابط عمومی های سازمان ها و ادارات و صاحبان رسانه و قلم برگزار شد، از برترین های جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان غربی تجلیل شد.

در این مراسم از ۲۹ نفر برگزیده در ۱۰ بخش تیتر، گزارش، خبر، مقاله، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، عکس، مستندسازی، طنز و کاریکاتور و بخش ویژه تجلیل شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا