اخبار
کد خبر : 7238 ۱۳۹۷/۱۱/۲۷   ۲۲:۱۴:۵۶

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
9000 لیتر سوخت قاچاق در ماکو کشف شد

 

فرمانده انتظامی ماکو گفت: 9 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان کشف و پنج نفر متهم در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ میرحیدر شفیعی در گفتگویی افزود: ماموران انتظامی ماکو پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پرورش خبر طی عملیاتی از اشخاص دخیل در امر قاچاق سوخت موفق به کشف 9 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه پنج نفر راننده کامیون کشنده دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

*کالای قاچاق به ارزش 1.2 میلیارد ریال در ماکو توقیف شد

فرمانده انتظامی ماکو گفت: یک دستگاه تریلی کشنده حامل کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در این شهرستان توقیف شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ میرحیدر شفیعی در گفتگویی افزود: ماموران انتظامی ماکو حین کنترل خودروهای عبوری در محور بازرگان - ماکو به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از این تریلی، 800 عدد لوازم پزشکی آباتمنت (کاربرد داندنپزشکی) به مارک ivoss کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی ماکو ادامه داد: در این رابطه تریلی مورد نظر توقیف و یک متهم نیز دستگیر شد.

*1000 لیتر سوخت قاچاق در مهاباد کشف شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان موفق به کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری عامل آن شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ رضا ظهیریان در گفتگویی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران آگاهی در کنترل و گشت زنی در محور مهاباد - سردشت به یک دستگاه وانت سایپا مشکوک شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌هایی که از این خودرو صورت گرفت، یکهزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط و راننده آن پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

وی بیان کرد: این محموله توقیف و به دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد و پرونده این متهم نیز در تعزیرات در دست بررسی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا