اخبار
کد خبر : 7229 ۱۳۹۷/۱۱/۲۶   ۱۶:۱۶:۲۵

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان ‌غربی و امام جمعه ارومیه:
دشمنان آرامش و امنیت حاکم بر کشور را بر نمی‌تابند

 

 نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان ‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حادثه تأسف بار تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان اوج نفرت و کینه دشمنان انقلاب اسلامی را نشان داد و اینکه آرامش و امنیت حاکم بر کشور را بر نمی‌تابند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از رزمندگان اسلامی، بار دیگر اوج توانمندی نظام اسلامی و عزم ملت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

وی به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری اشاره و تصریح کرد: بیانیه «گام دوم انقلاب» نشان از آگاهی، بینش و عظمت رهبری دارد.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: این بیانیه حاوی محتوای مهم و بسیار قابل تاملی برای مردم و مسئولان است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

حجت الاسلام قریشی افزود: امروز باید خداوند را شاکر باشیم و افتخار کنیم که در مملکتی با رهبری فقیه، فکور، مدبر، ریزبین، جامع‌نگر، حساس، سیاسی، انقلابی و متدین زندگی می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان ‌غربی در ادامه سخنان خود به راهپیمایی 22 بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که بصیرت، هوشمندی و تدین در جامعه جاری است و همین نقطه عطف نظام اسلامی است.

وی اضافه کرد: آمریکا نمی‌تواند کینه‌اش را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی پنهان کند بنابراین ادعا می‌کرد که انقلاب ایران چهل سالگی‌اش را نمی‌بیند، اما ملت ایران با حضور در راهپیمائی تفکر غرب را به چالش کشیدند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه مردم در این راهپیمایی حماسه دیگری خلق کردند، گفت: حضور مردم قهرمان استان در چهلمین طلیعه انقلاب اسلامی، نشان از همت والا و عزم راسخشان در حمایت از نظام و ولایت دارد.

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا