Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7225 ۱۳۹۷/۱۱/۲۴   ۲۰:۰۴:۰۵

دبیر نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی:
مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره رسانه ای ابوذر برگزار می شود

 

نشست خبری دبیر نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی در محل خانه مطبوعات استان برگزار شد.

به گزارش نای قلم، یوسف حق دوست سخنان خود را با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شروع کرد و اینکه حضور با بصیرت و آگاهانه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در این راهپیمایی برگ زرین دیگری بر تاریخ این مرز و بوم افزوده و انقلاب اسلامی را محکم تر، زنده تر و قوی تر کرد.

وی گفت که بصیرت، اتحاد و حضور حماسی همه اقشار مختلف مردم در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن سبب یأس و ناامیدی دشمنان شده، عرصه را بر آنها تنگ و باعث پویائی و سرزندگی انقلاب شده است و امکان هرگونه هجمه علیه انقلاب اسلامی را از آنها گرفت.

دبیر نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود انسجام، اتحاد و هماهنگی میان رسانه های استان را در سایه هم افزایی و همگرایی تشکل های رسانه ای از جمله خانه مطبوعات و بسیج رسانه همچنین سایر ارگان ها عنوان کرد.

حق دوست گفت که ۳۸۲ اثر در بخش های سرمقاله و یادداشت، مقاله، مصاحبه، خبر، تیتر، عکس، مستند، گزارش، طنز و کاریکاتور از ۱۲۳ نفر از اصحاب رسانه به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شده بود که این تعداد از آثار ارسالی نشان دهنده توانمندی و ظرفیت رسانه ای استان است.

*۲۹ اثر حائز رتبه های برتر شدند

وی با اشاره به اینکه بر اساس نظر هیئت داوران ۲۹ اثر حائز رتبه های برتر شدند، تشریح کرد: در بخش موشن گرافی اثری حائز رتبه نشده است، به جز بخش های عکس و مستندسازی که اثری حائز رتبه دوم نشده، در سایر بخش ها رتبه های اول تا سوم انتخاب شده است و در بخش مصاحبه نیز علاوه بر رتبه اول و دوم، دو اثر به صورت مشترک سوم شناخته شده است.

به گفته حق دوست برترین آثار متعلق به چهار خبرگزاری، پنج هفته نامه، چهار پایگاه اطلاع رسانی و یک مجله و حوزه هنری است‌.

دبیر نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی افزود: داوری آثار برگزیده در 10 بخش و در کمال امانت‌داری توسط سه نفر از اساتید برجسته کشوری انجام گرفته است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار هر سه اثر منتخب در بخش های مختلف برای شرکت در مرحله کشوری جشنواره رسانه ای ابوذر به تهران ارسال شد که آذربایجان غربی در نخستین حضور خود در این جشنواره توانست رتبه برتر در بخش تیتر را به خود اختصاص دهد.

* دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر در استان دائمی شد

‌ دبیر نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی از دائمی شدن دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر در استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور ۴۵۰ نفر از اصحاب رسانه، مدیران روابط عمونی ها و مدیران و مسوولان استانی و شهرستانی برگزار می شود، اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و سردار شهسوار فرمانده سپاه شهدای استان میهمانان ویژه مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر خواهند بود.

تجلیل از 29 برگزیده جشنواره، تجلیل از خانواده های شهدای رسانه ای استان و یک نفر آزاده و تجلیل از سه رسانه فعال در عرصه اطلاع رسانی جشنواره از دیگر بخش های مراسم اختتامیه خواهد بود.

اختتامیه جشنواره ابوذر روز یکشنبه 28 بهمن‌ماه ساعت 9 و نیم در سالن همایش شهید رخشاءشرکت توزیع برق آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا