Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7222 ۱۳۹۷/۱۱/۲۴   ۰۹:۲۰:۲۲

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
دعوت کشتی‌گیر آذربایجان‌غربی به اردوی تیم‌ ملی کشتی فرنگی نوجوانان

 

نیما پاشایی کشتی‌گیر وزن ۷۱ کیلوگرم آذربایجان‌ غربی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور دعوت شد.

به گزارش نای قلم، نفرات دعوت شده به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی نوجوانان اعلام شدند که دربین نفرات یک کشتی گیر از استان دیده می‌شود.

نیما پاشایی کشتی‌گیر نوجوان استان در وزن ۷۱ کیلوگرم از آذربایجان‌ غربی است.

این اردو که از روز ۲۱ بهمن‌ماه آغاز شده تا ۳۰ بهمن‌ماه در مجتمع ورزشی حمید سوریان تهران و با حضور ۲۵ کشتی‌گیر زیر نظر فرشاد علیزاده به عنوان سرمربی ادامه خواهد داشت.

تنیسور اشنویه ای قهرمان مسابقات جانبازان کشور شد

حسن جانفشان ورزشکار ملی پوش اشنویه ای آذربایجان غربی توانست مدال طلای مسابقات تنیس روی میز جانبازان کشور را به دست آورد.

به گزارش نای قلم، دومین جشنواره فرهنگی و ورزشی جانبازان نخاعی، شیمیایی و ویژه در رشته های تنیس روی میز، دارت، فوتبال روی میز گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در رامسر برگزار شد.

این مسابقات با حضور 126 جانباز نخاعی، 46 جانباز شیمیایی و 44 جانباز اعصاب و روان در قالب 25 تیم از 23 استان کشور از 13 تا 17 بهمن ماه برگزار و قهرمانان رشته های مختلف شناخته شدند.

حسن جانفشان پینگ پنگ باز جانباز اشنویه ای توانست در این رقابت ها با شکست تمام حریفان خود مدال طلای این مسابقات را به گردن آویزد.

حسن جانفشان جانباز جنگ تحمیلی از سال 1385 تاکنون عضو تیم ملی تنیس روی میز ایران بوده و 18 مدال آسیایی، جهانی و بین المللی و کشوری را در کارنامه خود دارد.

وی در جریان مسابقات مسابقات پاراآسیایی جاکارتا 2018 نیز مدال برنز را بر گردن آویخت.

این ورزشکار ملی پوش جانباز با توجه به درخشش در مسابقات جهانی اوپن تایوان و کسب مدال طلای این رشته در بخش انفرادی و همچنین کسب عنوان چهارمی مسابقات آسیایی و اقیانوسیه و بالا بردن رنکینگ جهانی خود از سوی فدراسیون، موفق به کسب سهمیه پاراالمپیک 2012 لندن شده بود.

وی به فینال بازی های پاراآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی رسیده بود ولی در رقابت فینال نتوانست "کیم مینجیو"، حریف کره ای خود را شکست دهد و با قبول شکست سه بر صفر به نایب قهرمانی و مدال نقره رسید.

حسن جانفشان در جریان مسابقات جهانی 2016 اندونزی نیز مدال نقره تیمی و برنز انفرادی را بر گردن آویخت.

فوتسالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی جوانان فراخوانده شد

بلال اسماعیلی فوتسالیست ارومیه ای و یکی از مهاجمان نوظهور تیم ملی به اردوی آماده سازی زیر 20 سال جوانان دعوت شد.

به گزارش نای قلم، نهمین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال جوانان از 23 تا 26 بهمن در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود و حمید شاندیزی، سرمربی تیم ملی فوتسال جوانان کشور 21 بازیکن را برای شرکت در این اردو دعوت کرد.

حسین نیرویار دبیر هیأت فوتبال استان ضمن اعلام اینکه بلال اسماعیلی از سال گذشته افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد، در این خصوص گفت: بر اساس لیست اعلامی فدراسیون فوتبال احسان سلیمانی، سالار آقاپور از آذربایجان شرقی، مهدی مهدیخانی از اصفهان، مهدی علیزاده و محمد نامنی از البرز، علی علیمرادی از تهران، امید رستمی از خوزستان، سجاد سرباز، سجاد عادلی پور و مهدی دهقان نژاد از خراسان رضوی، رضا طهماسبی از فارس، مهدی دوستدار از قم، سهند رضاپور و مسلم حیدری از قزوین، علی آهنگریان، رضا قنبری، عرفان حسین زاده، بهداد شیخ احمدی و متین محمدی از مازندران و مهدی زرچینی از مرکزی دیگر بازیکنان دعوت شده به اردو هستند.

بلال اسماعیلی متولد ۱۳۸۰ اهل منطقه سیلوانای شهر ارومیه است و تا فصل گذشته بازیکن تیم فوتسال اروم آلیاژ این شهر بود.

آبان ماه امسال بلال اسماعیلی و سالار آقاپور 2 فوتسالیست ملی پوش ارومیه‌ای به مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا اعزام شدند و پنج گل ارزشمند به ثمر رساندند.

همچنین این 2 بازیکن با زدن شش گل برای تیم ملی ایران در جریان رقابت های المپیک جوانان 2018 آرژانتین مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار دارند.

آذربایجان غربی طی سه سال اخیر از استان‌های موفق در حوزه بازیکن سازی نوجوان و جوان فوتبال در کشور بوده است به طوری که سال گذشته تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت.

تیر ماه امسال نیز سحر محمدزاده، نگار آیرم و مریم یکتایی به اردوهای متعدد تیم ملی بزرگسالان، جوانان و نونهالان دعوت شدند.

متین محمدی، آرمان سوداگر و پوریا بابازاده سه فوتبالیست نوجوان و جوان دعوت شده به اردوهای مختلف تیم ملی از آذربایجان غربی هستند.

همچنین محمدرضا آزادی، فوتبالیست اهل نقده در ترکیب تیم ملی زیر 23 سال در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا حضور داشت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا