اخبار
کد خبر : 7211 ۱۳۹۷/۱۱/۲۱   ۲۲:۰۱:۳۱

برای اولین بار در شمالغرب کشور صورت گرفت؛
راه اندازی دستگاه بسته بندی آب آشامیدنی در ارومیه

 

بهره برداری از سه دستگاه بسته بندی آب آشامیدنی در امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ارومیه آغاز شد.

به گزارش نای قلم، این دستگاه ها توسط متخصصان داخلی ساخته شده وشرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای استفاده از کالاهای داخلی، هفت میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار هزینه کرده است.

هریک از این دستگاه ها قادر خواهند بود در هر ساعت یک هزار بسته نیم لیتری، یک لیتری و 1.5 لیتری را به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی کند.

از این دستگاه ها می توان در مواقع بحران و شرایط اضطراری جهت آبرسانی سیار استفاده کرد.

در مراسمی که به همین منظور و با حضور نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی و مدیرکل مدیریت بحران استان ترتیب یافت، سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با ارائه گزارش از روند آبرسانی به روستاهای استان، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و در سایه توجهات نظام به مناطق محروم وروستایی 98 درصد روستاهای استان از آب آشامیدنی سالم وبهداشتی برخوردار هستند.

علیرضا رضوی، بهره برداری از 40 طرح آبرسانی به روستاهای استان در ایام دهه فجر سال جاری را هدیه نظام به روستائیان عنوان کرد وافزود: با بهره برداری از این طرح ها، 12 هزار خانوار روستایی از نعمت آب شرب سالم وبهداشتی برخوردار شدند.

وی گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر وامیدف آبرسانی به 428 روستای استان به اتمام رسیده و 63 هزار خانوار روستایی از آب شرب مطمئن و بهداشتی برخوردار شده اند.

نادر قاضی پور و هادی بهادری دو تن از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از تلاش های شرکت آب وفاضلاب روستایی در تامین آب شرب مورد نیاز روستائیان بر استفاده از تکنولوژی های روز در امر آبرسانی، آمادگی در برابر حوادث و بلایای طبیعی و فرهنگ سازی در رابطه با مصرف آب تاکید کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا