اخبار
کد خبر : 7201 ۱۳۹۷/۱۱/۱۷   ۲۰:۱۱:۰۳

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
در کشور آزادی کامل داریم

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: در کشور آزادی کامل داریم در کجای دنیا مردم می توانند رهبر جامعه را به صراحت مورد انتقاد قرار دهند، این مسائل قدرت و انعطاف نظام اسلامی را نشان می دهد.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در همایش تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما نباید از دستاوردهای فرهنگی و اعتقادی انقلاب اسلامی غفلت کنیم.

وی افزود: دشمنان در وضعیت کنونی هجمه های بسیاری علیه کشور در زمینه عدم کارآمدی نظام اسلامی آغاز کرده اند لذا باید در این شرایط رسانه و صداوسیما در این مورد غفلت نکنند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم یاد آور شود.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: عمده شعار انقلاب اسلامی از آغاز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و تمام تلاش ملت برای دستیابی به این یه شعار بوده و خواهد بود.

قریشی تصریح کرد: در مسئله استقلال بعد از انقلاب کشور ما کاملاً از استقلال سیاسی برخوردار شده اما قبل از انقلاب شاه کشور مانند یک کودک در مقابل آمریکا بود.

وی گفت: در زمان سلطنت پهلوی کشور در سلطه کامل بیگانگان بود اما اکنون در کشور شعار نه شرقی و نه غربی را پیاده کرده ایم.

به گفته امام جمعه ارومیه امروز نه تنها استقلال سیاسی کامل داریم بلکه برخی تفکرات سیاسی-اسلامی را در دنیا ایجاد کرده ایم که باعث از همپاشی برخی تفکرات غیراسلامی در دنیا شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر استقلال سیاسی، کشور ما استقلال امنیتی نیز دارد قبل از انقلاب کجا چنین استقلالی داشتیم؟

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: علاوه بر استقلال و اقتدار نظامی و امنیتی در خود کشور منطقه را نیز تحت تاثیر قرار داده ایم.

قریشی خاطرنشان کرد: فشار اقتصادی داریم، در زمان جنگ فشار ایجاد می شود، اکنون که در جنگ اقتصادی هستیم باید تحمل کنیم تا دشمن را شکست دهیم.

وی افزود: در مسئله جمهوری اسلامی نیز در مسیر اجرای آن هستیم و توانسته ایم مقداری از اسلام را در جامعه احیا کنیم.

امام جمعه ارومیه اظهار داشت: در کجای دنیا می توانند ۳۰ میلیون نفر را در یکجا جمع کنند و عاشقانه و پای پیاده به زیارت اربعین بروند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا