Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7200 ۱۳۹۷/۱۱/۱۷   ۲۰:۱۱:۰۳

امروز؛
همایش رسانه نگاران انقلاب در ارومیه برگزار شد

 

همایش رسانه نگاران انقلاب امروز در سالن اجتماعات خانه مطبوعات آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش نای قلم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در این مراسم گفت: در آیات متعدد قرآن کریم بر اهمیت رسانه و بلاغت در انتقال مفاهیم تاکید شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری، اظهار داشت: از روزهای اول انقلاب تا امروز رسانه ها کارگشا بودند و مردم تمام سوالات خود را در رسانه ها پیدا می کردند.

 وی افزود: رسانه در رساندان پیام و صدای انقلاب به گوش مردم نقش بی بدیلی داشتند.

 خدایاری با بیان اینکه رسانه ها در تمام اعصار نقش ایجازگونه ای دارند، تصریح کرد: باید رسانه ها به عنوان گوش و چشم مردم و دولت در مسیر رشد و شکوفایی جامعه تلاش کنند.

 در ادامه این مراسم، رییس خانه مطبوعات آذربایجان غربی نیز گفت: ٦٠ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

یوسف پیربوداقی افزود: گزارش، خاطره نویسی، سرمقاله، یادداشت و عکس از موضوعات جشنواره بودند.

وی اضافه کرد: هر جامعه ای که هویت ملی و تاریخی خود را فراموش کند به سمت نابودی حرکت می کند.

پیربوداقی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران اتفاقی عظیم بود و امیدواریم همیشه در حوزه اقلاب و دستاوردهای انقلاب چیزهای زیادی برای گفتن داشته باشیم.

 گفتنی است، دراین همایش  در بخش گزارش عبدالاسلام معروفی و طاهره زینالی به ترتیب مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند، در بخش سرمقاله و یادداشت اسکندر خنجری مقام دوم را کسب کرد و همچنین در بخش عکس خبری مجتبی اسماعیل زاده و زهرا طالعی به ترتیب اول و دوم شدند.

 همچنین در بخش خاطره نویسی مرتضی حیدری مقام اول و سینا میرزا محمدی شایسته تقدیر شدند، در بخش صفحات اول روزنامه نیز یدالله قربانی از روزنامه جام جم و عوض نادری از روزنامه ایران شایسته تقدیر و قدردانی شدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا