اخبار
کد خبر : 7193 ۱۳۹۷/۱۱/۱۵   ۲۱:۰۱:۴۸

مديرنظارت و اعتباربخشي امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان:
چهار مركز دندانسازي و دندانپزشكي غيرمجاز در اروميه تعطيل شد

 

مدير نظارت و اعتباربخشي امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از تعطیلی چهار مركز دندانسازي و دندانپزشكي غيرمجاز در اروميه خبر داد.

به گزارش نای قلم، اميد رضايي در گفتگویی اظهار داشت: در راستاي تضمين ارائه خدمات درماني ايمن به شهروندان، ناظران معاونت امور درمان دانشگاه علوم پزشكي در طي دو هفته اخير پس از شناسايي و احراز تخلف مراكز غيرمجاز درماني شهرستان اروميه، چهار واحد دندانسازي و دندانپزشكي بدون مجوز را به اتهام ايجاد موسسه فاقد مجوز و دخالت در امور دندانپزشكي پلمب كردند و پرونده آنها در اختيار مراجع قضايي و تعزيراتي قرار گرفت.

وی افزود: محل فعاليت يكي از اين مراكز  در روستايي واقع در اطراف اروميه بود، مركزي ديگر داراي چندين فقره سابقه فعاليت غيرقانوني و اعمال مقررات بوده است .

به گفته رضایی متاسفانه یکی از مراجعان اين مراكز تعطيل شده به علت عفونت شديد ناشي از مداخله دندانپزشكي غيربهداشتي و غيرايمن در يكي از بيمارستان هاي اروميه بستري و  تحت درمان است.

مدير نظارت و اعتباربخشي امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین گفت: از اول سال جاري تعداد ٢٩ واحد غيرمجاز دندانسازي و دندانپزشكي در اروميه مهر و موم شده  و مورد پيگيري حقوقي قرار گرفته است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا