اخبار
کد خبر : 718 ۱۳۹۴/۰۷/۱۱   

دعوت شورای هماهنگی حامیان دولت در استان از مردم برای شرکت در مراسم یادبود جان باختگان فاجعه منا

شورای هماهنگی حامیان دولت در آذربایجان غربی در بیانیه ای ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ، از عموم مردم برای شرکت در مراسم یادبود جان باختگان فاجعه منا دعوت به عمل آورد.

به گزارش ناي قلم، در اين بيانيه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ»

آنچه امسال در مراسم حج ابراهیمی شاهد و ناظر آن بودیم، با نام مظلومانی قرین شد که در حرم امن الهی جان به جان آفرین تسلیم کرده و اندوهی جانکاه را برای بازماندگان و عموم ملت ایران موجب شدند.

عزیزان و هموطنانی که در مراسمی معنوی در سایه بی توجهی و بی تدبیری های دولت سعودی جان به جان آفرین تسلیم نموده و در حرم قرب الهی سکنی گزیدند.

اين بيانيه افزوده است: شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید استان آذربایجان غربی ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ به پیشگاه حضرت ولی عصر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، بازماندگان، ملت مسلمان ایران و بالخصوص هم استانی های گرانقدر، از عموم مردم شریف استان دعوت می نماید تا با شرکت در مراسم یادبود و بزرگداشت این عزیزان که در تهران و همه استان‌ها به صورت همزمان در روز یکشنبه ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود، ضمن اعلام مراتب اعتراض به مدیریت حج سال جاری توسط دولت سعودی، مرهمی بر دل داغدار خانواده ها و هم استانی های غیور باشند.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا