Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7176 ۱۳۹۷/۱۱/۱۲   ۲۲:۲۷:۰۰

استاندار آذربایجان غربی:
عقب ماندگی های گذشته باید جبران شود

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: بسترهای لازم برای توسعه هر چه بیشتر در استان فراهم است که باید با همت و تلاش بیشتر عقب ماندگی های گذشته جبران شود.

به گزارش نای قلم، محمدمهدی شهریاری در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح آبرسانی روستایی در شهرستان سلماس اظهار داشت: فعالیت های عمرانی و اقتصادی مرهون حاکمیت و وجود امنیت در کشور است.

وی با تشریح توجهات نظام به مناطق محروم وروستایی از تلاش های صورت گرفته توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی در خدمات رسانی و آبرسانی به روستاها تقدیر کرد.

شهریاری در ادامه بر فراهم شدن زمینه و بسترهای لازم برای حضور و فعالیت بخش خصوصی در طرح های عمرانی و اقتصادی تاکید کرد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی هم با ارائه گزارشی از روند آبرسانی به روستاهای استان، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در 40 سال گذشته توجهات ویژه ای به آبرسانی و تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستاها شده است.

علیرضا رضوی افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب از دوهزارو 838 روستای دارای سکنه استان، تنها 112 روستا از آب شرب برخوردار بودند که این رقم درسایه توجهات نظام به روستاها و تلاش های صورت گرفته، به دو هزار و 376 روستا رسیده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالگرد به ثمر نشستن مجاهدت های ملت ایران و پیروزی در برابر رژیم طاغوت واستکبار جهانی، 40 پروژه آبرسانی درسطح روستاهای استان وارد مدار بهره برداری خواهند شد.

وی با اعلام اینکه برای اجرا و اتمام این طرح ها 149 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: با افتتاح این طرح ها، 12 هزار خانوار روستایی درسطح استان آذربایجان غربی از نعمت آب آشامیدنی سالم وبهداشتی برخوردار خواهند شد.

در این مراسم عملیات اجرایی سه طرح آبرسانی روستایی در شهرستان سلماس آغاز شد.

این طرح ها شامل آبرسانی به روستاهای سوره، ملحم وهفتوان است که شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی برای اجرای آنها 65 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار پیش بینی کرده است.

در این طرح ها، 7.5 کیلومتر خط انتقال، 61 کیلومتر شبکه توزیع و 700 متر مکعب مخزن ذخیره آب اجرا می شود.

با اتمام و بهره برداری از این طرح ها، سه هزار و 589 خانوار روستایی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا