Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7173 ۱۳۹۷/۱۱/۱۱   ۱۴:۳۴:۴۰

مدیر گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:
همایش "رسانه نگاران انقلاب" در آذربایجان غربی برگزار می شود

 

مدیر گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: همایش رسانه نگاران انقلاب، بهمن ماه جاری در آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش نای قلم، امید سیاح در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: اصحاب رسانه استان می توانند آثار خود را در موضوعات پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی اضافه کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را در بخش های سرمقاله، یادداشت، عکس خبری، گزارش، خاطره نویسی به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

به گفته سیاح، این همایش با مشارکت خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

مدیر گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: به نفرات اول و دوم هر رشته در همایش "رسانه نگاران انقلاب" جوایز ارزنده ای اعطا می شود.

سیاح ادامه داد: ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی دستاورد بزرگی برای بشریت است که سهم رسانه و مطبوعات در آن غیرقابل انکار است.

وی افزود: رسانه‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و تا به امروز نیز نقش خود را در استحکام پایه‌های نظام و استمرار انقلاب اسلامی به‌خوبی ایفا کرده‌اند.

مدیر گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس دستاورد‌های انقلاب نقش اساسی داشته و از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت حضور حداکثری مردم در برنامه های دهه فجر اشاره و اضافه کرد: رسانه ها یکی از عوامل اصلی مشارکت مردم هستند پس لازم است با تنوع بخشی و ایجاد خلاقیت زمینه حضور تمام اقشار مردم را در برنامه های دهه مبارک فجر فراهم کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا