اخبار
کد خبر : 7168 ۱۳۹۷/۱۱/۰۹   ۲۱:۴۱:۳۳

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
یک کشته و زخمی بر اثر تصادف رانندگی در مهاباد

 

فرمانده پلیس راه نقده گفت: تصادف در کمربندی دارلک مهاباد یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

به گزارش نای قلم، سرهنگ قهرمان زاده در گفتگویی اظهار داشت: این سانحه رانندگی ساعت هشت صبح امروز در نزدیکی روستای لج مهاباد بین یکدستگاه اتوبوس با خودرو سواری پراید روی داد.

وی علت وقوع این حادثه را  سرعت غیرمجاز خودروی پراید و لغزندگی جاده اعلام کرد.

فرمانده پلیس راه نقده اضافه کرد: در این حادثه سرنشین خودرو پراید در دم جان باخت و راننده آن زخمی و به بیمارستان امام خمینی مهاباد انتقال داده شد.

قاتل فراری در پیرانشهر دستگیر شد

ارومیه - ایرنا - فرمانده انتظامی پیرانشهر گفت: یک قاتل فراری که مهر سال جاری یکی از شهروندان را به قتل رسانده بود، توسط ماموران آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

*قاتل فراری در پیرانشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی پیرانشهر گفت: یک قاتل فراری که مهر سال جاری یکی از شهروندان را به قتل رسانده بود، توسط ماموران آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سیدجلیل موسوی در گفتگویی افزود: این قاتل فراری در سایه انجام کارهای اطلاعاتی و فنی شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

وی اضافه کرد: قاتل پس از اعتراف به ارتکاب جرم و تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

در 27 مهر سال جاری فردی با نام «ع.چ» در محله کهنه خانه شهر پیرانشهر به قتل رسید.

* 77 کیلوگرم مواد مخدر در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: 77 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با تلاش ماموران انتظامی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ مجید محبعلی در گفتگویی افزود: این مقدار مواد مخدر طی 2 عملیات جداگانه با هوشیاری ماموران انتظامی در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان کشف شد.

وی ادامه داد: در عملیات نخست، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان 27 کیلوگرم تریاک را از یک دستگاه پراید کشف کردند که در این ارتباط یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

سرهنگ محبعلی اظهار داشت: در یک عملیات دیگر که به صورت تلفیقی با ماموران آگاهی استان و این شهرستان انجام شد نیز یک دستگاه خودرو سواری سمند که محموله خود را از شهرهای عمقی جنوب کشور بارگیری و به طرف بوکان حمل می کرد به صورت نامحسوس تحت تعقیب قرار گرفت و در یکی از محورهای مواصلاتی بوکان شناسایی و توقیف شد.

وی ادامه داد: از این خودرو نیز 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه در قسمت های مختلف خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بوکان اظهار داشت: این 2 محموله قبل از توزیع توسط ماموران انتظامی توقیف شد و 2 متهم آنها پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا