اخبار
کد خبر : 7146 ۱۳۹۷/۱۱/۰۵   ۲۱:۳۰:۵۰

امام جمعه ارومیه:
نباید بگذاریم فکرها مسموم شوند

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: نباید بگذاریم فکرها مسموم شوند، قتل فقط به معنای گرفتن جان یک انسان نبوده و اگر هویت اسلامی و دین یکی را از او بگیریم، گویی او را به قتل رسانده‌ایم.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: امروزه مطرح شده که فضای مجازی نباید فیلتر شود، در حالیکه جلوی سواستفاده را باید بگیریم زیرا بسیاری از مسائل فضای مجازی باعث نابودی خانواده ها شده است، میزان طلاق و اختلافات موجود که به دلیل استفاده از فضای مجازی رخ داده نیز نشان می‌دهد که مسیر این فضا نامناسب است.

وی با تاکید بر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، افزود: مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند که شبکه ملی اطلاعات باید راه‌اندازی شود لذا توجه به مطالبات رهبری ضروری است.

امام جمعه ارومیه افزود: مسوولان موظف هستند تا مسیر بهشت را برای افراد جامعه اسلامی فراهم کنند که در این راستا باید به مساله شبکه ملی اطلاعات و فیلترینگ توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر برگزاری باشکوه چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت:

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی تاکید کرد: حفظ نظام و انقلاب، همان حفظ دین و اسلام است و بر همه لازم و واجب است تا با توجه به توطئه دشمنان، در مراسمات گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی حضور پررنگ و فعال داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند ما را از دین و اسلام خسته کنند و اکنون تبلیغ می‌کنند که دین ناکارآمد است، تصریح کرد: باید در برابر تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی ایستادگی کنیم و محورهای اصلی پیشرفت های نظام اسلامی را نمایش دهیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن ماه باید نماد عزت و استقلال کشور باشد، تصریح کرد: در روز ۲۲ بهمن نیز باید مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های آمریکا بکوبیم و اراده خداوند را می‌بینیم که خواسته تا آمریکا از بین برود و اکنون نیز رو به اضمحلال است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت علمی نباید در کشور ما سست شده و باید با سرعت ادامه یابد، بیان کرد: این امر مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و باید با نیت الهی و توکل بر خداوند متعال این مسیر را ادامه دهیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا