اخبار
کد خبر : 7130 ۱۳۹۷/۱۱/۰۱   ۲۱:۲۶:۱۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد
تامین مواد اولیه؛ یکی از مشکلات واحدهای تولیدی کوچک مرتبط با فولاد

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، گفت: یکی از مشکلات واحدهای تولیدی کوچک مرتبط با فولاد مانند تریلرسازی ها، تولیدکنندگان لوازم خانگی، تانکرسازی ها، تولیدکنندگان ادوات کشاورزی، تراکتورسازی و سایر صنایع مرتبط تامین مواد اولیه مورد نیاز خود است.

به گزارش نای قلم، جعفر صادق اسکندری در گفتگویی اظهار داشت: صنایع بزرگ و مادر در کشور باید حامی و یاور صنایع کوچک جهت رونق تولید و رفع مشکلات تامین مواد اولیه این صنایع باشند.

وی افزود: حضور مسئولین ذیربط در استان ها و آشنایی آنها با مشکلات موجود در واحدهای صنایع فلزی موجب رفع اکثر این مشکلات می شود.

اسکندری ادامه داد: آذربایجان غربی با دارا بودن مرزهای مشترک با کشور ترکیه می تواند به عنوان کاریدور صادراتی ایران و اروپا عمل کند و ما باید از مزیت حداکثر استفاده را ببریم.

در ادامه جلسه مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: با توجه به تحریم های ناجوان مردانه و خبیثانه آمریکا علیه کشور ایران فولاد مبارکه نیز جزو این تحریم ها می باشد.

عظیمیان افزود: ما با کمک و تلاش شما صنعتگران با افزایش تولید آمریکا را در این طرح نیز ناکام خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه تمام توان خود را در راستای مرتفع ساختن موانع تامین مواد مورد نیاز خود از این واحد را بکار خواهد گرفت و امیداورم شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر صنایع فلزی در استان آذربایجان غربی باشیم.

در پایان این جلسه از چند واحد تولیدی صنایع فلزی بازدید میدانی به عمل آمد، در این بازدید مشکلات واحدهای تولیدی از نزدیک و حضوری برای مدیر عامل فولاد مبارکه تشریح شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا